رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد

شهادت یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا

  • شناسه خبر: 41912
شهادت یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از به شهادت رسیدن یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا خبر داد و گفت: در طی حملات اخیر گروهک‌های تکفیری خوشبختانه کوچکترین ترکشی به حرمین امامین عسکریین(ع) اصابت نکرده است.

خانه » آخرین اخبار » شهادت یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا

 

به گزارش “خانه خشتی” حسن پلارک در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به سفر اخیر خود به سامرا گفت: شهر سامرا هم اکنون از لحاظ امنیتی در شرایط نا امنی قرار دارد و در اطراف سامرا گروه‌های تکفیری حضور دارند که به صورت مرتب حمله‌هایی را به سوی حرم امامین عسکریین(ع) انجام می‌دهند که خوشبختانه با معجزه اهل بیت(ع) تا کنون کوچکترین ترکشی به حرم اصابت نکرده است.

وی ادامه داد: با این شرایط اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات در قالب مدافعان حرم با جدیت مشغول فعالیت هستند و تا کنون ۷ نفر از اعضای ستاد زخمی شده‌اند که وضعیت دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است و همچنین یک نفر از تکنسین‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در طی حملات اخیر گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: در پیرامون حرم و کمپ‌های اطراف حرم اصابت‌هایی رخ داده است اما خوشبختانه به حرم اصلی امامین عسکریین(ع)، گنبدها، رواق‌ها و صحن اصلی کوچکترین آسیبی وارد نشده است.

برچسب ها:
شهادت یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان