پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

با جذب سرمایه ای به میزان ۲ میلیارد تومان، قند و نبات مصرفی جنوب شرق را تأمین می کنیم

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر عامل کارخانه قندانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: قندانه تنها کارخانه تولید قند است که بدون مواد افزودنی و جوهر، در اشکال فانتزی نهیه می شود.

وی با اشاره بسته بندی شکر و نبات در کنار تولید قند، گفت: شکر مصرفی از شهرهای اقلید -اصفهان و میبد یزد وارد شده و بسته بندی می شود و در تولید قند نیز از مواد اولیه شکر استفاده می کنیم.

لطفی افزود: از سال ۱۳۸۸ شروع بکار کردیم و هم اکنون در ۵ استان عاملیت فروش و ۱۳ استان نمایندگی فعال داریم و به کشورهای کانادا،عراق و امارات نیز صادر می کنیم.

مدیر عامل کارخانه قندانه اظهار داشت: میزان اشتغال زایی در این واحد صنعتی ۲۳۱ نفر می باشد که به طور مستقیم و غیر مستقیم و در شهرهای دیگر فعالیت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر تولید روزانه کارخانه ۶ تن می باشد که با افزایش نیرو و تغییر در دستگاه ها توانایی تولید بالغ بر۶۵۰۰ تن در سال را دارد.

لطفی با بیان اینکه محصول ما محصول تولیدی – بهداشتی است افزود: ۵۰ درصد نیروهای این کارخانه خانم هستند و در واحد بسته بندی کار می کنند و در مکان هایی که به نیرو و فعالیت بیشتری نیاز است از آقایان کمک گرفته ایم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن طرحی بالغ بر ۴ میلیارد تومان خاطر نشان کرد: در صورت تأمین ۲ میلیارد تومان سرمایه دیگر، میزان مصرفی نبات و قند جنوب شرق را تأمین خواهیم کرد.

 

 

خروج از نسخه موبایل