محمد ریاحی سخنگوی شورای اسلامی رفسنجان:

یکی از وظایف و رسالت های اصلی ما در حوزه فرهنگ و دین است

  • شناسه خبر: 41645
یکی از وظایف و رسالت های اصلی ما در حوزه فرهنگ و دین است

جلسه هم اندیشی روحانیون رفسنجان در خصوص کتاب تفسیر سوره نور ، با حضور هیئت امنا و کانون های مساجد و به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » یکی از وظایف و رسالت های اصلی ما در حوزه فرهنگ و دین است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جلسه هم اندیشی روحانیون رفسنجان در خصوص کتاب تفسیر سوره نور ، با حضور هیئت امنا و کانون های مساجد و به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان برگزار شد.

در این جلسه سخنگوی شورای اسلامی رفسنجان، یکی از وظایف و رسالت های اصلی را در حوزه فرهنگ و دین عنوان کرد و گفت: روحانیون خدمت گذاران مردم هستند و مسجد نیز خانه خداست و به علماء این توفیق داده شده که به میزبانان این خانه خدمت کنند.

هم اندیشی روحانیون درمورد تفسیر سوره نور

محمد ریاحی ضمن اشاره به اینکه امسال ششمین سال اجرای طرح تفسیر سوره قرآن می باشد افزود: این آزمون به بحث حجاب و عفاف می پردازد و شرکت کنندگان نیز بین سنین ۱۸ تا ۳۰ سال می باشند، که از هر مسجد ۱۰ نفر معرفی و ۲ نفر یک خانم و یک آقا انتخاب و به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: هر سال مبلغی به مساجد داده می شود که برای نوجوانان کمک دهنده در مسجد جوایزی خریداری شود، که امسال نیز مبلغ ۳ میلیون ریال برای هر مسجد در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
جلسه هم اندیشی تفسیر سوره نور خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان