مدیر عامل کارخانه آرد توکل رفسنجان:

تأمین ۹۵ درصد آرد شهرستان با توکل ۹۰ نیروی فعال

  • شناسه خبر: 41541
تأمین ۹۵ درصد آرد شهرستان با توکل ۹۰ نیروی فعال

به گزارش “خانه خشتی”، رییس هیئت مدیره کارخانه آرد توکل رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، از تولید روزانه ۶۰ تن آرد خبر داد و گفت: از سال ۷۸ با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان کارخانه را احداث کردیم و هم اکنون با ۹۰ پرسنل بیش از ۹۵ درصد آرد شهرستان را تأمین […]

خانه » آخرین اخبار » تأمین ۹۵ درصد آرد شهرستان با توکل ۹۰ نیروی فعال

به گزارش “خانه خشتی”، رییس هیئت مدیره کارخانه آرد توکل رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، از تولید روزانه ۶۰ تن آرد خبر داد و گفت: از سال ۷۸ با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان کارخانه را احداث کردیم و هم اکنون با ۹۰ پرسنل بیش از ۹۵ درصد آرد شهرستان را تأمین می کنیم.

محمد نخعی هم چنین اظهار داشت: به دلیل اهمیت وجود سبوس در نان، و مضرات استفاده از نان های بدون سبوس بر روی سلامتی افراد، ۱۳.۵ درصد از سبوس آرد تولیدی طبق استاندارد جدا می شود تا آرد مرغوب مورد نیاز مشتری تأمین شود.

وی از ساخت سیلوهای گندم در مجاورت کارخانه آرد ابراز امیدواری کرد و گفت: این سیلوها در زمینی به مساحت۲۰ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که برای تکمیل آن به ۴ میلیارد تومان هزینه نیاز داریم.

نخعی افزود: در صورت احداث و راه اندازی سیلوها، روزانه ۴ تا ۵ هزار تن گندم تخلیه می شود، که با نگهداری ۵۰ هزار تن گندم، نیاز دو سال شهرستان تأمین می شود.

رییس هیئت مدیری کارخانه آرد توکل رفسنجان اظهار داشت: کارخانه آرد توکل با دارا بودن دستگاه های ساخت ایتالیا، آلمان و ایران، جزو مجهزترین کارخانجات جنوب شرق است، و در حال حاضر با ۶ کارخانه در استان رقابت می کند.

آرد توکل رفسنجان

برچسب ها:
آرد رفسنجان سبوس کارخانه آرد توکل گندم نان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان