امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با "خانه خشتی":

با اتحاد کشورهای منطقه گور داعشی ها در عراق کنده می شود

  • شناسه خبر: 41532
با اتحاد کشورهای منطقه گور داعشی ها در عراق کنده می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: وقتی کشورهای منطقه متحد شوند و به یک احساس درباره ی دشمن مشترک دست یابند و بطور جدی با مقابله با آن برخیزند، بطور مسلم این گروه ها رو به نابودی می روند.

خانه » آخرین اخبار » با اتحاد کشورهای منطقه گور داعشی ها در عراق کنده می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: وقتی کشورهای منطقه متحد شوند و به یک احساس درباره ی دشمن مشترک دست یابند و بطور جدی با مقابله با آن برخیزند، بطور مسلم این گروه ها رو به نابودی می روند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی” ضمن محکوم کردن جنایات گروهای تروریستی داعش در عراق اظهار داشت: امروز این آرزوی دشمنان است تا جنگ مذهبی راه بیاندازند و بین شیعه و سنی ایجاد اختلاف کنند و مسلمانان باید بیدار باشند.

وی افزود: مسلمانان تا کنون هشیاری خوبی در عراق نشان داده اند، گروها متحد شدند و اهل تسنن نیز به میدان آمدند و شاهد پیروزهای ارتش عراق و نیروهای بسیجی آن هستیم.

رمضانی پور با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در باره این که داعش، از تفاله های رژیم صدام است و این که جنگ امروز جنگ شیعه و سنی نیست، تصریح کرد: این دیدگاه رهبری نشان دهنده ی عمق اطلاعات و آگاهی ایشان نسبت به جهان اسلام است.

وی همچنین به گفت و گوی رئیس جمهور کشورمان با امیر قطر در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: وقتی کشورهای منطقه متحد شوند و به یک احساس درباره ی دشمن مشترک دست یابند و بطور جدی با مقابله با آن برخیزند، بطور مسلم این گروه ها رو به نابودی می روند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حمایت کشورهایی همچون ترکیه از این گروهای تروریستی، خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز از این حمایت خوشحال است و آمریکا و انگلیسی که برای نابودی مسلمانان هرکاری را انجام می دهند از آن سود می برند.

رمضانی پور ابراز امیدواری کرد: در صورتی که ترکیه سرعقل آید و مرم عراق نیز اتحاد خود را حفظ نمایند زمینه نابودی این گروه های ملعون فراهم خواهد شد و مناطقی که هم اکنون در تصرف آنان است تبدیل به گورستانی برای آنان خواهد شد.

وی در خصوص این مطلب که تروریسم در دنیای امروز توسط مدعیان حقوق بشر حمایت می شود بیان داشت: حقوق بشری که امریکا تعریف کرده است بصورت دیکته شده و به نفع سردمداران آن است نه آن حقوق بشری که مد نظر اسلام است، این چه حقوق بشری است که هر روز شاهد جنایات فراوانی در کشورهای خاورمیانه هستیم .

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه امام جمعه رفسنجان گفت: وقتی کشورهای منطقه متحد شوند و به یک احساس درباره ی دشمن مشترک دست یابند و بطور جدی با مقابله با آن برخیزند، بطور مسلم این گروه ها رو به نابودی می روند. تروریسم خانه خشتی داعش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان