اهدای خون تنها به شبهای قدر موکول نشود / بیماران نیازمند به خون در ماه رمضان فراموش نشوند

  • شناسه خبر: 41479
اهدای خون تنها به شبهای قدر موکول نشود / بیماران نیازمند به خون در ماه رمضان فراموش نشوند

رئیس پایگاه انتقال خون رفسنجان گفت : بیشتر اهداکنندگان ، خون خود را شبهای قدر ماه مبارک رمضان اهدا می کنند و از ابتدای ماه مبارک تا قبل از شبهای قدر نیاز شدید به فرآورده های خونی داریم که امیدواریم این موضوع فراموش نشود. مهدی محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، افزود […]

خانه » آخرین اخبار » اهدای خون تنها به شبهای قدر موکول نشود / بیماران نیازمند به خون در ماه رمضان فراموش نشوند

رئیس پایگاه انتقال خون رفسنجان گفت : بیشتر اهداکنندگان ، خون خود را شبهای قدر ماه مبارک رمضان اهدا می کنند و از ابتدای ماه مبارک تا قبل از شبهای قدر نیاز شدید به فرآورده های خونی داریم که امیدواریم این موضوع فراموش نشود.

مهدی محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، افزود : با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تمام گروه‌های خونی به اهدای ‌خون نیاز دارند.

وی تصریح کرد : اهدا خون در شبهای قدر بیماران نیازمند به فرآورده های خونی را تا آخر ماه مبارک بی نیاز می کند و با توجه به اینکه از ابتدای ماه رمضان تا شبهای قدر نیاز به فرآورده خونی بیشتر است و ضمن اینکه اهدای خون اهدای زندگی است ، از تمام مردم خواهشمندیم در روزهای ماه مبارک رمضان با حضور خود ما در این امر خداپسندانه یاری کنند‌.
محمدحسینی اضافه کرد : لازمه اصلی اهدای خون سلامت جسمی ، رفتاری و اجتماعی خود فرد است.
وی در ارتباط با کسانی که نمی‌توانند خون اهدا کنند خاطرنشان کرد : افرادی که بیماری و سابقه بیماری‌های قلبی و عروقی و به‌ ویژه جراحی قلبی دارند نمی‌توانند جهت اهدای خون خودمراجعه کنند.
وی یادآور شد: با توجه به آغاز فصل تابستان و مواجه شدن با روزهای گرم در ماه مبارک رمضان ، همکاران در پایگاه  انتقال خون در ساعات صبح و نیز بعد از افطار آماده همکاری با مردم جهت اهداء خون هستند.

وی خاطرنشان کرد : روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه علاوه بر دریافت خون در طرف صبح ، عصرها نیز در خدمت اهدا کنندگان هستیم.

محمد حسینی توصیه کرد : اهدا کنندگان باید استفاده از مایعات ، میوه و غذا های ویتامین دار و پر کالری و غنی از آهن شامل مرغ و ماهی ، گوشت قرمز وحبوبات  را در وعده های سحر و افطار خود بگنجانند

برچسب ها:
اهدای خون اهدای خون تنها به شبهای قدر موکول نشود / بیماران نیازمند به خون در ماه رمضان فراموش نشوند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان