رمز موفقیت کارخانجات کاشی و سرامیک فخار از زبان مدیر عامل

اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر نتیجه ی تلاش ۲۰ ساله ی کارآفرین برتر رفسنجانی

  • شناسه خبر: 41466
اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر نتیجه ی تلاش ۲۰ ساله ی کارآفرین برتر رفسنجانی

کارخانجات کاشی و سرامیک فخار با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید کاشی و سرامیک و اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر این واحد صنعتی را متمایز ساخته است.

خانه » آخرین اخبار » اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر نتیجه ی تلاش ۲۰ ساله ی کارآفرین برتر رفسنجانی

به گزارش “خانه خشتی“،  شرکت کاشی فخار با مدیریت سید محمد حسینی فخار از سال ۶۹ فعالیت خود را در زمینه تولید کاشی دیواری باارزش دارایی به مبلغ ۲۷۸میلیاردریال آغاز نمود و هم اکنون برای بیش از ۲۵۰ نفر ایجاد شغل نموده است.

مدیرعامل این شرکت در گفت و گو با خبرنگار ما، از وجود دو دستگاه پرس با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این کارخانه خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری در این بخش و خرید دستگاه های پیشرفته از ایتالیا، روزانه ۱۴ هزار متر مربع کاشی تولید می شود که ۲۵ درصد آن به کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان صادر می شودکه درسالهای ۱۳۹۱و۱۳۹۲ بعنوان صادرکننده نمونه استان انتخاب شده است.

سید محمد حسینی فخار، با اشاره به تولید ۵ میلیون متر مربع کاشی در سال توسط این شرکت، افزود: در حال حاضر با بیش از ۱۴۰ کارخانه کاشی در کشور رقابت می کنیم.

وجود جدیدترین دستگاه های چاپ روی کاشی با طراحی های برگرفته شده از طبیعت، و استفاده از طراحان بومی مجرب، از دیگر امکانات این شرکت است که وجه تمایز آن با سایر رقیبان شده است.

شرکت کاشی و سرامیک برلیان

شرکت کاشی و سرامیک برلیان با مدیریت سید رضا حسینی فخار، از سال ۱۳۸۰ به تولید محصولات کاشی کف پرداخته است و طی سالهای ۱۳۸۹، ۱۳۹۰و۱۳۹۱بعنوان صادرکننده نمونه ودرسال۱۳۹۲ بعنوان کارآفرین برتر استان انتخاب شده است.

به گفته مدیر عامل این شرکت، وجود فضایی به مساحت بیش از ۷ هکتار با ۴۰ هزار متر مربع سالن، باارزش دارایی به مبلغ ۶۱۰میلیاردریال و اشتغالزایی برای نزدیک به ۴۰۰ نفر این شرکت را جزو برترین کارخانجات کشور قرار داده است.

تولید بیش از ۷ میلیون متر مربع سرامیک با ابعاد مختلف در سال و حفظ مرغوبیت آن از لحاظ کیفیت و قیمت گذاری صد در صد رقابتی می باشد.

هم اکنون این شرکت با تولید ۱۶ نوع محصول، و از لحاظ متراژ تولید و تنوع محصولات خود جزو کارخانجات برتر کشور است.

کارخانه کاشی و سرامیک درین سرام در رفسنجان

احداث کارخانه جدید جهت تولید کاشی های تزئینی (باند،تک گل،شیشه های دکوری) باارزش دارایی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال و بزودی با مدیریت حمید رضایی از دیگر فعالیت هایی است که برای بیش از ۸۳ نفر اشتغالزایی آغاز بکارخواهد کرد.

شرکت رنگ ولعاب لوتوس

این شرکت به مدیریت سید علی حسینی فخار در حال حاضر تأمین کننده مواد اولیه کارخانجات فخار و برلیان می باشد.

شرکت لعاب لوتوس باارزش دارایی به مبلغ ۲۱ میلیاردریال با اشتغالزایی برای بیش از ۵۲ نفر، و با دارا بودن ۱۰ کوره ذوب، روزانه می تواند بین ۲۰ تا ۲۵ تن فریت لعاب تولید کند که این میزان می تواند نیاز کارخانجات دیگر ما را به خرید مواد اولیه از بیرون به صفر برساند.

برچسب ها:
برلیان درین سرام رفسنجان فخار کاشی و سرامیک لعاب و لوتوس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان