بوی رمضان می آید ، بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه های مناجات باخدا

  • شناسه خبر: 41436
بوی رمضان می آید ، بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه های مناجات باخدا

یک سال گذشت و آدمیان در انتظار چنین روزی لحظه شماری می کردند و اکنون بوی رمضان آمده است ، بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه های ذل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا.

خانه » آخرین اخبار » بوی رمضان می آید ، بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه های مناجات باخدا

۱۲ ماه گذشت بعضی ها دلشون شکست ، بعضی ها دل شکستند ، خیلی ها از بین مارفتند و احوال ما را غمناک کردند ، افرادی بین ما آمدند ، گریه کردیم و خندیدیم و زندگی به سرعت برق و باد گذشت اما اکنون به زمانی رسیدیم که لحظه لحظه اش برای آدمی شوق می آفریند رمضان عطش تشنگان را می خواباند و سیراب می کند.

خدایا گفته بودی که بر بندگان ، رئوف و مهربان و گناهان شان را می بخشی ، اما من هیچ وقت این حقیقت را به خوبی اکنون درک نکرده بودم ، آری من در مرداب غفلت دوری از تو ، چنان غرق بودم که ناگهان ندای ملکوتی ” یا علیُ یا عظیم ، یا غفورُ یا شکور ”  مرا به کوثر زلال رمضان هدایت کرد.

خداوندا به زمینیان وعده ضیافت با شکوه در شب اول ماه رمضان داده ای ، اما هلال لاغر ماه خود را در پس پرده شب پنهان نموده بود به طوری که مردمان در آسمان به د دنبالش می گشتند و ماه را نمی دیدند.

گروهی خسته و به خانه برگشتند ، گروهی نیز در انتظار روئیت ماه و روز میهمانی به انتظار نشستند ، اما گروه سوم تصمیم گرفتند زودتر از موعد میهمانی به پیشواز آن بروند ، آنها آن شب ماه را در آسمان دلشان دیدند.

خدایا به میهمانیت آمده ام مرا به کرم و مهربانیت بپذیر و نور امیدت  را در دلم چنان بتابان که تا عمر دارم پشت شیطان را به خاک برسانم و تو را خوشحال کنم.

خدایا بهترین شبهای ماه رمضان را شبهای قدر قرار داده ای ، قرآن را در  آن نازل کرده ای ، حوادث سال آینده در آن تقدیر می شود و این حوادث به امام زمان (عج) عرضه می شود و آن حضرت مامور به انجام اوامر خدا می شود.

بنابراین شب قدر شب تقدیر و شب اندازه گیری و تعیین حوادث جهان است که امیدواریم برای تمامی مسلمین و شیعیان جهان خوب رقم خورد و ریشه کافرین ملعون و خون آشام ها خشکانده شود.

برچسب ها:
یک سال گذشت و آدمیان در انتظار چنین روزی لحظه شماری می کردند و اکنون بوی رمضان آمده است ، بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه های ذل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان