کاهش چهار درصدی کنکوری ها در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41390
کاهش چهار درصدی کنکوری ها در رفسنجان

 نماینده تام الاختیار آزمون های سراسری سازمان سنجش گفت:چهار هزار و ۶۰۹ داوطلب شهرستان رفسنجان در آزمون سراسری به رقابت می پردازند که نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”،  محمد خان زاده  در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد یکهزار و ۷۷۹ نفر داوطلب مرد و ۲ هزار […]

خانه » آخرین اخبار » کاهش چهار درصدی کنکوری ها در رفسنجان

 نماینده تام الاختیار آزمون های سراسری سازمان سنجش گفت:چهار هزار و ۶۰۹ داوطلب شهرستان رفسنجان در آزمون سراسری به رقابت می پردازند که نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”،  محمد خان زاده  در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد یکهزار و ۷۷۹ نفر داوطلب مرد و ۲ هزار و ۸۳۰ داوطلب زن در گروه های علوم تجربی، زبان، ریاضی و فنی، هنر و علوم انسانی شرکت کردند.

وی ادامه داد: آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی و در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم تیرماه و صبح شنبه هفتم تیرماه در حوزه های امتحانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان در سه حوزه امتحانی دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم پایه و دانشکده علوم انسانی در رفسنجان به رقابت می پردازند.

خان زاده خاطرنشان کرد: داوطلبان بهتر است ۲۴ ساعت قبل از شروع امتحانات جزوات درسی و کتاب را کنار گذاشته و محیط آرام را برای ذهن خود مهیا کنند زیرا داوطلب قرار است تمام دانسته های یاد گرفته در ۱۲ سال را در مدت ۲ ساعت ارزیابی کند.

برچسب ها:
کاهش چهار درصدی کنکوری ها در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان