دادستان انقلاب عمومی رفسنجان خبر داد:

برخورد شدید دستگاه قضایی با مخلان باورهای اعتقادی مردم در ماه رمضان

  • شناسه خبر: 41386
برخورد شدید دستگاه قضایی با مخلان باورهای اعتقادی مردم در ماه رمضان

دادستان انقلاب عمومی رفسنجان از برخورد قاطع و شدید دستگاه قضایی با هنجارشکنان در این ماه و افرادی که حدود اسلامی را رعایت نکنند خبر داد. حسین رئیسی نژاد در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی” افزود : تا شروع ماه مبارک رمضان چند روزی بیشتر نمانده است و همه مسلمانان با شور خاصی به […]

خانه » آخرین اخبار » برخورد شدید دستگاه قضایی با مخلان باورهای اعتقادی مردم در ماه رمضان

دادستان انقلاب عمومی رفسنجان از برخورد قاطع و شدید دستگاه قضایی با هنجارشکنان در این ماه و افرادی که حدود اسلامی را رعایت نکنند خبر داد.

حسین رئیسی نژاد در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی” افزود : تا شروع ماه مبارک رمضان چند روزی بیشتر نمانده است و همه مسلمانان با شور خاصی به ضیافت الهی می روند.

وی تصریح کرد : ماه رمضان در سالهای اخیر در ماههای گرم تابستان واقع شده و به گونه ای سختی روزه داری  در این ماه مضاعف شده است.

رئیسی نژاد از برخورد قاطعانه با بدحجابان و هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد : اجرای طرح ارتقاء امنیتی شامل برخورد با روزه خواری ، برخورد با مخلان نظم و امنیت ، بدحجابی و مظاهر علنی فساد در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تعمیق رفتارهای والای انسانی در جامعه و کاهش جرائم برشمرد و گفت : برقراری نظم و امنیت مجالس معنوی رمضان ، برخورد قانونی با روزه خواران ، مقابله جدی با مخلان نظم و آرامش شهروندان ، برخورد جدی با پوشش و مظاهر علنی فساد و کنترل شیوه غذا در غذاخوری ها که پدیده های مجرمانه تلقی می شوند از تدابیر دستگاه قضایی در ماه مبارک رمضان است.

وی ماه مبارک رمضان را ماه رحمت الهی توصیف کرد .

برچسب ها:
بدحجابی برخورد دادستان انقلاب عمومی رفسنجان روزه خواری ماه رمضان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان