امام جمعه رفسنجان:

ماه رمضان سراسر رحمت و برکت است

  • شناسه خبر: 41384
ماه رمضان سراسر رحمت و برکت است

امام جمعه رفسنجان گفت : نفسها و خواب ، مناجات و شب زنده داری ، کار و تلاش انسان روزه دار در ماه رمضان همه عبادت محسوب می شود چرا که انسان در این ماه  میهمان ضیافت خداوند است و اعمال شرعی و خداپسندانه وی ، مورد مقبول احدیت واقع می شود. به گزارش خبرنگار”خانه […]

خانه » آخرین اخبار » ماه رمضان سراسر رحمت و برکت است

امام جمعه رفسنجان گفت : نفسها و خواب ، مناجات و شب زنده داری ، کار و تلاش انسان روزه دار در ماه رمضان همه عبادت محسوب می شود چرا که انسان در این ماه  میهمان ضیافت خداوند است و اعمال شرعی و خداپسندانه وی ، مورد مقبول احدیت واقع می شود.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز رفسنجان افزود : ماه مبارک رمضان حرمت دارد و بیماران و مسافران باید حرمت این ماه را حفظ کنند .

وی تصریح کرد : افرادی که گستاخانه به این ماه بی حرمتی کنند و در ملا عام در خیابانها و مغازه ها به روزه خوری بپردازند و یا حجاب خود را رعایت نکنند و دست به اعمال غیر خدا پسندانه بپردازند توسط  دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مورد پیگرد قرار می گیرند.

رمضانی پور خاطرنشان کرد : شایسته است انسان در این ماه پر فضیلت بسیار قرآن بخواند و از گناهان خود توبه و خود را برای خدا خالص کند .

وی  به تاکید قرآن درمورد تعامل انسانها به یکدیگر  اشاره کرد و  گفت : خداوند در قرآن دستور می دهد که خود و خانواده تان را حفظ کنید و با همدیگر در تعامل باشید که در این صورت معصیت ها و گناهان کمترمی شود.

وی افزود : زنانی که در جامعه به معصیت و گناه می پردازند و بد حجاب و بی حجاب اند و مردان خانواده نیز به این امر وقیح خانمهای اهل خانه خود توجهی ندارند مورد غضب خداوند واقع می شوند.

وی تصریح کرد : این چنین مردان را اگر بی غیرت بخوانید طبق روایت پیغمبر اسلام ، گناهی نکرده اید .

وی گفت : این مردان که از عمل زشت زنان محرم اهل خانه  جلوگیری نمی کنند به خداوند اتکا ندارند و اگر نماز و یا روزه بگیرند آن عمل واجب شرعی ، آلوده به گناه است.

رمضانی پور اظهار داشت : باید آثار گناه را در خود پاک کنیم زیرا زیانهای اعمال زشت و گناه ، در جامعه به دیگران هم منتقل می شود .

وی با بیان اینکه بشر قابل تغییر است افزود : در جامعه کنونی که دشمن سعی دارد فساد را با جنگ نرم در کشورهای اسلامی رواج دهد می توان الگوهای بسیاری از جمله ائمه اطهار (ع) و بزرگان را در زندگی خود به کار گیریم تا جامعه ای عاری از گناه و نزدیک به خدا داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان به شخصیت والای بهشتی اشاره کرد و  گفت : این شخصیت اسلامی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

وی افزود : ایمان و اقتدار و بصیرت مردم توانست ایران اسلامی را به نظام مستحکم و مقتدر تبدیل کند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان ماه رمضان سراسر رحمت و برکت است نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان