رقابت ۴۶۰۹ داوطلب آزمون سراسری سال ۹۳ در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41315
رقابت ۴۶۰۹ داوطلب آزمون سراسری سال ۹۳ در رفسنجان

نماینده تام الاختیار آزمونهای سراسری سازمان سنجش گفت : ۴۶۰۹ داوطلب رفسنجانی در آزمون سراسری به رقابت می پردازند که این میزان نسبت به سال گذشته۴ درصد کاهش یافته است. به گزارش “خانه خشتی”، محمد خان زاده در جمع خبرنگاران افزود : از این تعداد ۱۷۷۹ نفر مرد و ۲۸۳۰ نفر زن در گروههای علوم […]

خانه » آخرین اخبار » رقابت ۴۶۰۹ داوطلب آزمون سراسری سال ۹۳ در رفسنجان

نماینده تام الاختیار آزمونهای سراسری سازمان سنجش گفت : ۴۶۰۹ داوطلب رفسنجانی در آزمون سراسری به رقابت می پردازند که این میزان نسبت به سال گذشته۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش “خانه خشتی”، محمد خان زاده در جمع خبرنگاران افزود : از این تعداد ۱۷۷۹ نفر مرد و ۲۸۳۰ نفر زن در گروههای علوم تجربی ، زبان ، ریاضی و فنی ، هنر و علوم انسانی شرکت کردند.

وی ادامه داد : آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ در گروه‌های علوم ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجی و در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه ، پنجم و ششم تیرماه و صبح شنبه ، هفتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی برگزارمی شود.

وی تصریح کرد : داوطلبان در سه حوزه امتحانی دانشکده فنی مهندسی ، دانشکده علوم پایه و دانشکده علوم انسانی در رفسنجان در ۴ گروه آزمایشی درسی به رقابت می پردازند.

خان زاده خاطرنشان کرد : در کل کشور ۵۵۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی و ۲۰۰ هزار نفر در گروه آزمایشی ریاضی شرکت می کنند که در هرکدام از این رشته ها ۵۰ هزار نفر پذیرش می شوند.

وی توصیه کرد : داوطلبان بهتر است در طول ۲۴ ساعت قبل از شروع امتحانات جزوات درسی و کتاب را کنار گذاشته و محیط آرام را برای ذهن خود مهیا کنند زیرا داوطلب قرار است تمام دانسته های یاد گرفته در طول ۱۲ سال را در مدت ۲ ساعت ارزیابی کند

برچسب ها:
رقابت 4609 داوطلب آزمون سراسری سال 93 در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان