مسئول جبهه فرهنگی میقات ظهور در گفت و گو با خانه خشتی:

پیروی از خط و مشی رهبری راه پیروزی در میدان فرهنگی است

  • شناسه خبر: 41304
پیروی از خط و مشی رهبری راه پیروزی در میدان فرهنگی است

مسئول جبهه فرهنگی میقات ظهور گفت: پیروزی ما در عرصه ی فرهنگ در گرو پیروی از خط و مشی رهبر فرزانه انقلاب و حضور در عرصه ی تکلیف همراه با احساس دغدغه می باشد. حجت الاسلام علی وکیل پور در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت: برخلاف انتظارات، مردم و به خصوص جوانان […]

خانه » آخرین اخبار » پیروی از خط و مشی رهبری راه پیروزی در میدان فرهنگی است

مسئول جبهه فرهنگی میقات ظهور گفت: پیروزی ما در عرصه ی فرهنگ در گرو پیروی از خط و مشی رهبر فرزانه انقلاب و حضور در عرصه ی تکلیف همراه با احساس دغدغه می باشد.

حجت الاسلام علی وکیل پور در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت: برخلاف انتظارات، مردم و به خصوص جوانان از محتوای دینی اسنقبال می کنند.

وی افزود: زمانی ما می توانیم در جنگ نرمی که امروز وجود دارد موثر باشیم که زندگی جنگی داشته باشیم.

وکیل پور با اشاره به اتفاقاتی که در ۸ سال دفاع مقدس افتاد تصریح کرد: آن زمان مردم برای آنکه بتوانند در مقابل با جنگ بایستند آرایش جنگی گرفتند، زندگی معمولی نمیکردند به خصوص فرماندهان و رده های موثر کشور اینچنین بودند.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که فعالین فرهنگی در جنگ نرم امروز،  آرایش جنگی نگیرند و راحت طلبی را انتظار بکشند هیچ گاه در این جنگ پیروز نخواهند شد.

مسئول جبهه فرهنگی میقات ظهور خاطر نشان کرد: پیروزی ما در عرصه ی فرهنگ در گرو پیروی از خط و مشی رهبر فرزانه انقلاب و حضور در عرصه ی تکلیف همراه با احساس دغدغه می باشد.

برچسب ها:
رهبری فرهنگ مسئول جبهه فرهنگی میقات ظهور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان