مسئول گروه فرهنگی میقات ظهور:

دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است ، باور کنیم که در جنگیم

  • شناسه خبر: 41286
دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است ، باور کنیم که در جنگیم

  مسئول گروه فرهنگی میقات ظهور گفت: دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است و ما باید باور کنیم که باید بجنگیم و با برنامه ریزی کار کنیم. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، علی وکیل پور در جمع فعالان فرهنگی رفسنجان، کتاب های شهید مرتضی مطهری را لازمه ی شروع کار یک فعال فرهنگی […]

خانه » آخرین اخبار » دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است ، باور کنیم که در جنگیم

 

مسئول گروه فرهنگی میقات ظهور گفت: دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است و ما باید باور کنیم که باید بجنگیم و با برنامه ریزی کار کنیم.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، علی وکیل پور در جمع فعالان فرهنگی رفسنجان، کتاب های شهید مرتضی مطهری را لازمه ی شروع کار یک فعال فرهنگی دانست و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در میان کتاب های بسیاری که به دست نویسندگان قوی در حوزه و دانشگاه نوشته شده است به کتاب های دفاع مقدس اهتمام ویژه ای دارند.

وی با اشاره به کتاب “عباس دست طلا”، به عنوان آخرین کتاب با موضوع دفاع مقدس که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است، بیان داشت: با مطالعه کتاب های دفاع مقدس روحیه و امید در افراد زیاد می شود، مقام معظم رهبری از راه های مختلف سعی دارند تا به ما بفمانند که در جنگ به سر می بریم.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در مورد فلسفه چفیه انداختنشان می فرمایند اگر می دانستید که دشمن برای زمین زدن نظام چه طور وارد میدان شده است هیچ گاه حالت رزم خود را از دست نمی دادید.

کارگاه آموزشی ماهواره2

وکیل پور تصریح کرد: دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است و ما باید باور کنیم که باید بجنگیم و با برنامه ریزی کار کنیم.

وی با سفارش به مطالعه کتاب “دغدغه های فرهنگی” تصریح کرد: هرکس که بخواهد کار فرهنگی انجام دهد باید این کتاب را مطالعه نماید ، باید ببیند که نگاه رهبری به مغوله فرهنگ چگونه است.

مسئول گروه فرهنگی میقات ظهور خاطر نشان کرد: امام خامنه ای(معظم له) در بخشی از کتاب دغدغه های فرهنگی می فرمایند من نسبت به فرهنگ به معنای واقعی کلمه احساس نگرانی می کنم و حقیقتاً دغدغه آن را دارم؛ ایشان در این کتاب به وفور واژه دغدغه را بکار برده اند.

وی افزود: در بحث مسائل فرهنگی باید با برنامه باشیم و با برنامه به فضای مجازی ورود پیدا کنیم.

وکیل پور تصریح کرد: با وجود اینکه رهبری در باب اثرات ماهواره و اینترنت می فرمایند اینها انگیزه های معنوی را از بین می برند و دلها را اغوا می کنند عده ای در کشور صدا بلند می کنند که ماهواره اثری بر مردم نداشته است، باید از آنان پرسید که مگرشما کجا زندگی کرده اید آنکسی که در بدنه مردم نباشد چنین می گوید.

کارگاه آموزشی ماهواره3

برچسب ها:
جبهه فرهنگی میقات ظهور دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است ، باور کنیم که در جنگیم دغدغه فرهنگی فرهنگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان