از ظرفیت ایثارگران در توسعه سرمایه گذاری رفسنجان استفاده می شود

  • شناسه خبر: 41271
از ظرفیت ایثارگران در توسعه سرمایه گذاری رفسنجان استفاده می شود

فرماندار رفسنجان گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در توسعه شهرستان مؤثر است. حمید ملانوری شناسایی ایثارگران شهرستان را گامی در جهت پیشرفت و ایجاد شغل عنوان کرد و افزود: امروز ایجاد شغل کمتر از جهاد و ساخت مسجد نیست؛ با وجود برنامه ریزی های ضد فرهنگی که در کشور ایجاد شده و معضلاتی که […]

خانه » آخرین اخبار » از ظرفیت ایثارگران در توسعه سرمایه گذاری رفسنجان استفاده می شود

فرماندار رفسنجان گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در توسعه شهرستان مؤثر است.

حمید ملانوری شناسایی ایثارگران شهرستان را گامی در جهت پیشرفت و ایجاد شغل عنوان کرد و افزود: امروز ایجاد شغل کمتر از جهاد و ساخت مسجد نیست؛ با وجود برنامه ریزی های ضد فرهنگی که در کشور ایجاد شده و معضلاتی که به دنبال آن آمده، حضور ایثارگران در صحنه بسیار مؤثر خواهد بود.

ملانوری ادامه داد: در اوضاع کنونی، ایثارگری و دفاع از مرزها یعنی ایجاد یک شغل و کار و تلاش؛ حضور ایثارگران که همیشه منشأ خدمت بوده اند، علاوه بر قوت قلب ما اتفاقات خوبی را در جریان این حرکت ایجاد شده رقم می زند.

فرماندار رفسنجان در جلسه همفکری و برنامه ریزی در زمینه سرمایه گذاری و توسعه رفسنجان گفت: با توجه به شعار سال ۹۳ و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری، ضروریست در بحث مدیریت شهرستان و برنامه ریزی برای خدمت به مردم، بخش عمده ای از زمان خود را به سرمایه گذاری و توسعه امور سرمایه گذاری اختصاص دهیم.

حمید ملانوری در جمع ایثارگران اظهار داشت: برنامه ای جامع و مدون تدوین می کنیم تا در راستای شعار سال و برای عزم ملی و مشارکت همگانی و برآورده شدن انتظارات مردم گام برداریم.

وی رفسنجان را شهری با ظرفیت های غنی خواند و گفت: وجود ۱۱ مرکز دانشگاهی با ۲۵ هزار دانشجو و آثار تاریخی، منابع معدنی و ۹۰ هزار هکتار باغ پسته که به دست مردم سختکوش منطقه ایجاد شده است، در رونق منطقه مؤثر است و از قابلیت ها و ظرفیت هایی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است.

ملانوری افزود: برای سربلندی و توسعه رفسنجان و جهت رفع دغدغه ها و گرفتاری های مردم، و حفظ جایگاه رفسنجان، به همدلی و همفکری نیاز داریم.

فرماندار رفسنجان از اتحاد و همیاری همه نهادها و دستگاه های امنیتی در رفسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت: قصد داریم تلاش، همت، اراده، عزم جدی در قالب یک گروه ایجاد شود تا با استفاده از ظرفیت های انسانی و طبیعی، به توسعه شهرستان کمک کنیم.

ملانوری افزود: ستاد مشاوره متشکل از مسئولین طراز اول شهرستان برای ارائه طرح ها به سرمایه گذاران تشکیل شده است.

وی برداشتن موانع اداری را از ضروریات سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: برای تسهیل در امور سرمایه گذاران دبیرخانه ای در نظر گرفته شده است تا امور سرمایه گذاری را دنبال کند.

ملانوری خروج رفسنجان از تک محصولی را یک امر ضروری دانست و گفت: این به معنای نادیده گرفتن کشاورزی نیست؛ بلکه به منظور سرمایه گذاری در بخش های دیگر به کمک درآمدهای این محصول است.

فرماندار رفسنجان از انعقاد قرارداد واگذاری و بهره برداری از محصولات وابسته به پسته توسط شرکت پسته لورا خبر داد و گفت: این اقدام ضمن جلوگیری از خام فروشی، به ارزش افزوده پسته کمک می کند.

برچسب ها:
ایثارگران رفسنجان سرمایه گذاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان