معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

با بدحجابی و روزه خواری در ماه رمضان برخورد می شود

  • شناسه خبر: 41258
با بدحجابی و روزه خواری در ماه رمضان برخورد می شود

معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر: دستور ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان جلوگیری از تظاهر به روزه خواری و مبارزه با منکر بدحجابی است. به گزارش “خانه خشتی”، معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به […]

خانه » آخرین اخبار » با بدحجابی و روزه خواری در ماه رمضان برخورد می شود

معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر: دستور ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان جلوگیری از تظاهر به روزه خواری و مبارزه با منکر بدحجابی است.

به گزارش “خانه خشتی”، معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با خبرنگار ما، زبان نرم داشتن و نرمخو بودن را از راه های امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت: یکی از معایب تذکر لسانی عکس العمل افراد است؛ که منجر به درگیری و نزاع می شود.

وی افزود: اگر چگونگی تذکر لسانی را بیاموزیم، در کاهش منکرات گام موثری خواهیم داشت.

یوسفی ادامه داد: امر به معروف در گونه های مختلفی از جمله امید آفرین، تدبیری، نکوهشی، مناظره ای، ذوقی و طنز آمیز وجود دارد و باید با هر شخص با توجه به نوع شخصیتش سخن گفت.

معاون نظامی ستاد احیاء اظهار داشت: در شهر کرمان پلیس اخلاق به مدت ۳ روز در هفته در سطح خیابان گردش می کند و به افراد بد حجاب تذکر می دهد، در صورتی که فردی در حد ارشاد و تذکر نباشد، به شورای عفاف و حجاب معرفی می شود.

وی از توفیق استمرار تذکر لسانی ابراز امیدواری کرد و گفت: در سال گذشته از میان ۱۵۰۰ نفر از افرادی که به شورا معرفی شدند، تنها ۳ نفر تکراری بودند و با وجود تذکر و تعهد به این امر روی آورده بودند.

یوسفی افزایش تبلیغات شهری درباره موضوع حجاب را در کاهش معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و گفت: یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر که به معضل اجتماعی تبدیل شده است، بدحجابی و روزه خواری است.

برچسب ها:
امر به معروف بدحجابی پلیس اخلاق تذکر لسانی روزه خواری ماه رمضان معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نرمخو بودن نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان