کاشتن نگین روی دندان باعث پوسیدگی و از بین رفتن مینای دندان می شود

  • شناسه خبر: 4125
کاشتن نگین روی دندان باعث پوسیدگی و از بین رفتن مینای دندان می شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از طنین یاس : کاشت نگین روی دندان، به مرور زمان باعث پوسیدگی و تغییر رنگ دندان شده و مینای آن را از بین می برد. دکتر اعظم دانشگر با بیان اینکه نگین هایی که برای زیبای کردن چهره افراد روی دندان کاشته می شود با جنس های مختلف مانند برلیان […]

خانه » اجتماعی » کاشتن نگین روی دندان باعث پوسیدگی و از بین رفتن مینای دندان می شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از طنین یاس : کاشت نگین روی دندان، به مرور زمان باعث پوسیدگی و تغییر رنگ دندان شده و مینای آن را از بین می برد.
دکتر اعظم دانشگر با بیان اینکه نگین هایی که برای زیبای کردن چهره افراد روی دندان کاشته می شود با جنس های مختلف مانند برلیان ، کریستال و طلا در بازار موجود است گفت : این نگین ها با تراش های خاصی روی دندان به طور دائمی ثابت می شوند که بعد از گذشت مدتی باعث پوسیدگی ، تغییررنگ دندان و آسیب دیدگی مینای دندان می شود.
وی با اشاره به اینکه کاشت نگین به ظار کار ساده ای است بر لزوم تبحر دندان پزشکی که اقدام به اینکار می کند تأکید کرد و افزود: گزارش داده شده که برخی از آرایشگران زنان اقدام به کاشت نگین می کنند که نه تنها بهداشتی نیست بلکه استفاده از ژل اسید فسفوریک برای کاشت نگین بر روی دندان، باعث آسیب رساندن به مینای دندان شده و به تدریج باعث تغییر رنگ دندان می‌شود.
این جراح دندان پزشک در ادامه افزود: نگین کاشته شده روی دندان اگر جنس مرغوب داشته باشد تا ۳ سال دوام می آورد و با مسواک زدن از بین نمی رود و باید توسط دندانپزشک برداشته شود، چرا که کاشت نگین در بعضی موارد ترک‌های میکروسکوپی را ایجاد می‌کند که باعث شکستگی دندان می‌شود.
دکتر دانشگر، به بانوانی که دندان هایشان مستعد جرم گیری زیادی است توصیه کرد که اقدم به کاشت نگین بر روی دندان های نداشته باشند و استفاده از نگین ها را با معرفی کارخانه سازنده مرغوب ترین تگین ها توصیه کرد.

برچسب ها:
کاشتن نگین روی دندان باعث پوسیدگی و از بین رفتن مینای دندان می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان