رییس جدید بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) معرفی شد

  • شناسه خبر: 41122
رییس جدید بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) معرفی شد

در مراسمی که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و سایر روسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی و درمانی در ساختمان بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، از زحمات دکتر علیرضا وکیلیان تقدیر و دکتر علی مظفری به ریاست بیمارستان منصوب شد. به گزارش خانه خشتی رییس جدید بیمارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور […]

خانه » آخرین اخبار » رییس جدید بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) معرفی شد

در مراسمی که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و سایر روسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی و درمانی در ساختمان بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، از زحمات دکتر علیرضا وکیلیان تقدیر و دکتر علی مظفری به ریاست بیمارستان منصوب شد.

به گزارش خانه خشتی رییس جدید بیمارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در عرصه خدمتگزاری به مردم رفسنجان، گفت: امیدواریم با این رسالت سنگین که به دوش ما گذاشته شده است، یک گام به جلو برویم.

مظفری مجموعه بیمارستان را اعضای یک خانواده دانست و افزود: اعتبار این خانواده باید حفظ شود و خروجی آن رضایتمندی مردم باشد.

وی اظهار داشت: بحث سلامت مردم جدی است و همه باید به آن توجه کنند، که این امر در صورت پویایی و یکپارچگی بیمارستان محقق می شود و همه باید برای آن تلاش کنند.

وی افزود: هدف ما رضایتمندی بیماران است و قصد داریم نگرش مردم را در مورد بیمارستان تغییر دهیم و به گونه ای عمل کنیم که افراد برای مداوا به بیمارستان های سایر شهرها که از امکانات کمتری هم برخوردارند، مراجعه نمایند.

سرپرست جدید بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) همکاری درون سازمانی و ارتباط تنگاتنگ هیئت رییسه را از نیازهای اصلی بیمارستان عنوان کرد و گفت: خوشحالیم که در رأس دانشگاه علوم پزشکی فردی قرار گرفته است که در سال های متمادی در رده های مختلف مسئولیت داشته و به اصول کار مسلط است.

مظفری افزود: انسجام، وحدت و همکاری درون سازمانی و برون سازمانی موجب می شود قصورات ما به صفر برسد.

وی ادامه داد: بیمارستان برای رشد و توسعه ورسیدن به استقلال، باید در راستای اهداف نظام در وزارت بهداشت حرکت کند و ما باید در کنار رضایتمندی مردم، رضایت پرسنل را نیز در نظر بگیریم.

تودیع و معارفه رییس بیممارستان علی بن ابیطالب رفسنجان

برچسب ها:
بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان علی مظفری علیرضا وکیلیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد عارفي

    اميدوارم بتونن تغييري ايجاد كنند فعلا وضعيت بيمارستان اسف ناكه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان