فرماندار رفسنجان:

امر به معروف و نهی از منکر موجب پیشرفت و تعالی جامعه است

  • شناسه خبر: 41081
امر به معروف و نهی از منکر موجب پیشرفت و تعالی جامعه است

حمید ملانوری در گردهمایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که در شهر سرچشمه برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را از ضروری ترین و اصلی ترین الزامات یک جامعه اسلامی و شیعی عنوان کرد و گفت: این موضوع می تواند به رفتارهای اجتماعی ما نظم دهد و فرهنگ […]

خانه » آخرین اخبار » امر به معروف و نهی از منکر موجب پیشرفت و تعالی جامعه است

حمید ملانوری در گردهمایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که در شهر سرچشمه برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را از ضروری ترین و اصلی ترین الزامات یک جامعه اسلامی و شیعی عنوان کرد و گفت: این موضوع می تواند به رفتارهای اجتماعی ما نظم دهد و فرهنگ ما را منظم سازد.

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان ورود خرده فرهنگ های فراوان به جامعه را نگران کننده دانست و اظهار داشت: بایستی به اصالت ها توجه کنیم که بسیاری از گرفتاری های ما به دلیل نادیده گرفتن اصول و ارزش ها و اعتقادات دینی ماست.

فرماندار رفسنجان افزود: امر به معروف و نهی از منکر موجب پیشرفت و تعالی جامعه است و برای اصلاح امور اقتصادی باید رفتارهای خود را در این جهت سوق دهیم.

وی منشأ بسیاری از گرفتاری ها را مسائل اقتصادی و معیشتی عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری از صرف هزینه های زیاد و جلوگیری از آسیب ها، باید رفتار اجتماعی مان را سامان بخشیم.

ملانوری توجه به تزویر، احتکار، صدقه، اسراف تسکین آلام بشری را گوشزد کرد و گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگرداندن جامعه از منکرها و رفتارهایی است که منجر به صرف هزینه های گزاف می شود که می توان آن ها را در امور عام المنفعه استفاده نمود.

وی با اشاره به استعداد بالای ایرانیان در دنیا، و وجود ذخایر غنی در اقصی نقاط کشور، افزود: بایستی فرهنگ کار و مصرف احیاء شود تا در کنار نعمت های خدادادی که خداوند به ما ارزانی داشته است، معضلات و گرفتاری ها را از میان ببریم.

برچسب ها:
امر به معروف رفسنجان فرماندار رفسنجان نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان