هم صدایی رسانه های زنجیره ای با ضد نظام/ ظلم بزرگ در حق بانوان!

  • شناسه خبر: 41015
هم صدایی رسانه های زنجیره ای با ضد نظام/ ظلم بزرگ در حق بانوان!

پس از انعکاس خبر ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه در رسانه های ضد نظام، این مسأله یکی از دغدغه های شاخص و رسانه های دولتی و اصلاح‌طلب شده است. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا ، چندی پیش و در جریال بازی والیبال ایران و برزیل تعداد انگشت شماری افراد معلوم الحال با […]

خانه » آخرین اخبار » هم صدایی رسانه های زنجیره ای با ضد نظام/ ظلم بزرگ در حق بانوان!

پس از انعکاس خبر ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه در رسانه های ضد نظام، این مسأله یکی از دغدغه های شاخص و رسانه های دولتی و اصلاح‌طلب شده است.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا ، چندی پیش و در جریال بازی والیبال ایران و برزیل تعداد انگشت شماری افراد معلوم الحال با تجمع در جلوی ورزشگاه خواستار آزاد شدن ورود بانوان به ورزشگاه شدند.

این تجمع کوچک به سرعت از سوی سایت های معاند نظام مانند بی بی سی و صدای آمریکا پوشش داده شد و بسیاری از رسانه های داخلی هم پیگیر این جریان شدند.

سارا قاسم پور دبیر کارگروه دختران در معاونت زنان رئیس جمهور در این خصوص اعلام کرد: برخی حقوق دختران که حق آنهاست غصب شده، مثلاً رفتن به ورزشگاه‌ها که حق دختران است و در مسابقه والیبال جمعه شب شنیده شده وزیر ورزش و جوانان به همراه خانواده خود به ورزشگاه رفته‌اند که شاید کاری سمبلیک بوده اما این کار خوبی است.

 وی با انتقاد از این موضوع افزود دختران دوشادوش مردان به راهپیمایی می‌روند، در مراسم احیای شبانه شرکت می‌کنند اما نمی‌توانند در کنار مردان به ورزشگاه بروند.

موضوع ممنوعیت ورود زنان ایرانی به ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه والیبال میان ایران و برزیل، به جلسه هیئت دولت نیز کشیده شد؛ به طوری که شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از دستور روحانی برای بررسی این مسئله خبر داد.

شهیندخت مولاوردی می‌افزاید که تعاملات با وزیر ورزش برای صورت گرفتن ساز و کارهایی است که “هم نگرانی افرادی که نگران حضور زنان در ورزشگاه هستند برطرف و به‌ویژه خواسته نسل جوان در مسابقات بین‌المللی محقق شود.”

نکته مهم و قابل توجه در این خواسته این است که پس از انعکاس این موضوع در رسانه های ضد نظام، این مسأله یکی از دغدغه های شاخص و رسانه های دولتی و اصلاح‌طلب شده است.

این هم صدایی به شکلی است که روزنامه های زنجیره ای طی چند روز گذشته یکی از تیترهای اصلی خود را به این موضوع اختصاص داده اند؛ این هماهنگی گاهاً در تیتر ها هم یکی شده است به طوری که رسانه های زنجیره ای همان تیتری را می زنند که رسانه های معاند و ضد نظام منتشر کرده اند.

بر اساس این گزارش این رسانه ها برای چندمین روز متوالی از دولت خواستند تا برای حضور زنان در ورزشگاه ها اقدامی جدی به عمل آورد و از طرف دیگر رسانه های معاند نیز با درخواست از فدراسیون جهانی والیبال خواستار رسیدگی به ممنوعیت حضور زنان به ورزشگاه ها در ایران شده اند.

تأکید کردن بر این موضوع در حالی است که در ورزشگاه های کشور زیرساخت های لازم برای ورود بانوان به زنان آماده نشده است و قطعاً حضور بانوان در ورزشگاه ها با توجه به شلوغ بودن فضای ورزشگاه و رعایت نکردن بسیاری از نکات مشکلات زیادی را برای بانوان فراهم می کند.

انتهای پیام

برچسب ها:
حضور بانوان در ورزشگاه هم صدایی رسانه های زنجیره ای با ضد نظام/ ظلم بزرگ در حق بانوان!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان