فرماندار رفسنجان در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی:

از طرح های اشتغال زا و سودآور حمایت می کنیم

  • شناسه خبر: 40999
از طرح های اشتغال زا و سودآور حمایت می کنیم

حمید ملانوری گفت: از طرح های اشتغال زا و سودآور حمایت می کند. به گزارش “خانه خشتی”ۀ فرماندار رفسنجان در حاشیه بازدید از کارخانه آرد توکل و شرکت آبرسانی کرمان، از تشکیل ستاد مشاوره در محل فرمانداری خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و با توجه به برنامه استاندار کرمان در خصوص […]

خانه » آخرین اخبار » از طرح های اشتغال زا و سودآور حمایت می کنیم

حمید ملانوری گفت: از طرح های اشتغال زا و سودآور حمایت می کند.

به گزارش “خانه خشتی”ۀ فرماندار رفسنجان در حاشیه بازدید از کارخانه آرد توکل و شرکت آبرسانی کرمان، از تشکیل ستاد مشاوره در محل فرمانداری خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و با توجه به برنامه استاندار کرمان در خصوص اجرای ستاد مثلث توسعه، با هدف ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران بخش های صنعتی، این ستاد را در رفسنجان راه اندازی کردیم.

وی هدف از بازدیدهای واحدهای صنعتی را رفع مشکلات آن ها بیان کرد و گفت: به منظور ایجاد روحیه در صاحبان صنایع به عنوان ارزش آفرینانی که به اقتصاد جامعه کمک می کنند و برای تسریع در امر تولید و ایجاد زمینه اشتغال بازدید از کارخانجات و واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: در صورت ایجاد اشتغال، ضمن کاهش مشکلات معیشتی مردم و خدمت به آن ها، به رفع سایر معضلات اجتماعی نیز کمک کرده ایم.

برچسب ها:
اشتغال اقتصادی رفسنجان سرمایه گذاری شرکت آبرسانان کرمان فرماندار رفسنجان کارخانه آرد توکل معیشت واحدهای صنعتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان