امام جمعه کشکوئیه:

تفکر گروه داعش، صهیونیستی و عملکرد آن آمریکایی است

  • شناسه خبر: 40912
تفکر گروه داعش، صهیونیستی و عملکرد آن آمریکایی است

امام جمعه کشکوئیه گفت: شاهد هستیم که گروه داعش که همان تفکرات رژیم صهیونیستی را دارد و همان کارهای آمریکایی را انجام می‌دهد، مسلمان‌کشی را به راحتی انجام می‌دهند. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از کشکوئیه، حجت الاسلام محرابی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ی کشکوئیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید […]

خانه » آخرین اخبار » تفکر گروه داعش، صهیونیستی و عملکرد آن آمریکایی است

امام جمعه کشکوئیه گفت: شاهد هستیم که گروه داعش که همان تفکرات رژیم صهیونیستی را دارد و همان کارهای آمریکایی را انجام می‌دهد، مسلمان‌کشی را به راحتی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از کشکوئیه، حجت الاسلام محرابی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ی کشکوئیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و افزود: شغل قضاوت بسیار حساس است، زیرا قاضی باید هم مراقب خود و هم مراقب عوامل خود باشد، لذا اگر بابصیرت حکمی را بدهد، بهشت را خریده و اگر حقی را به حق‌داری برساند موجب نزول رحمت الهی می‌شود.

وی به اوضاع عراق اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی موجب بیداری و خیزش اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان شد، اما شاهد هستیم که گروه داعش که همان تفکرات رژیم صهیونیستی را دارد و همان کارهای آمریکایی را انجام می‌دهد مسلمان‌کشی را به راحتی انجام می‌دهند.

محرابی زاده تصریح کرد: این گروه عصاره حکومت‌های غربی و برخی کشورهای منطقه هستند که با توجه به حمایت و برخورداری از همه امکانات ضمن حضور در سوریه در مقابل شیعیان شکست خوردند که امیدواریم در عراق هم زمینه نابودی آنان فراهم شود.

وی عنوان کرد:اول تیرماه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نامگذاری شده است و این به مناسبت تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که این نهاد به فرمان امام راحل در ابتدای انقلاب تاسیس شده و یکی از نهادهای انقلاب محسوب می‌شود.

محرابی زاده در ادامه به عدم حضور مبلغین در بخش کشکوئیه اشاره کرد وگفت: بیش از ۲۰ مسجد در سطح بخش کشکوئیه وجود دارد ومتاسفانه تنها ۴روحانی به امر تبلیغ مشغول می باشند.

وی ازروحانیان منطقه خواست برا تعالی وبهبود مسائل فرهنگی در بخش کشکوئیه حضور یابند.

برچسب ها:
آمریکایی امام جمعه کشکوئیه خانه خشتی داعش رفسنجان رفسنگ فرمانداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان