سایت فرآوری پوست پسته راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 40872
سایت فرآوری پوست پسته راه اندازی می شود

فرماندار رفسنجان گفت : تحقیقات بر روی پوست پسته توسط شخص داروساز در شرکت داروسازی شهرک صنعتی کاسپین تهران به نتیجه دارابودن خواص وعناصر دارویی آن رسیده است که امیدواریم با جذب سرمایه گذاری ، سایت فراوری پوست پسته در رفسنجان راه اندازی شود. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حمید ملانوری در جلسه مثلت توسعه و […]

خانه » آخرین اخبار » سایت فرآوری پوست پسته راه اندازی می شود

فرماندار رفسنجان گفت : تحقیقات بر روی پوست پسته توسط شخص داروساز در شرکت داروسازی شهرک صنعتی کاسپین تهران به نتیجه دارابودن خواص وعناصر دارویی آن رسیده است که امیدواریم با جذب سرمایه گذاری ، سایت فراوری پوست پسته در رفسنجان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حمید ملانوری در جلسه مثلت توسعه و سرمایه گذاری در محل فرمانداری رفسنجان افزود : بر اساس این تحقیقات ، پوست پسته دارای سه نوع ترکیب دارویی است که ارزش بالایی دارد و می تواند در صنعت داروسازی به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد : در همه جای دنیا از ضایعات کشاورزی ، تولیدات ارزشمندی بدست میاید که برای بشر مفید است لذا از پوست پسته نیز می توان فرآوری های مورد نیاز را تولید کرد.

ملانوری همچنین گفت : تولید گیاهان دارویی ارگانیک نیز می تواند ارزآور و اشتغالزا باشد ضمن اینکه آسیبی نیز به محیط زیست وارد نمی شود.

وی افزود : بیش از یکصد نوع گیاه دارویی در رفسنجان قابل کشت و برداشت است که با حمایت و همکاری نهادهای مرتبط امیدواریم این سیستم اجرا شود و زمینه اشتغال نیز فراهم شود.

برچسب ها:
سایت فرآوری پوست پسته راه اندازی می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان