آثار فیلم سازان رفسنجانی به روی آنتن می رود

  • شناسه خبر: 40696
آثار فیلم سازان رفسنجانی به روی آنتن می رود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت : طبق تفاهم نامه ای با صدا و سیمای کرمان در بخش فرهنگ هر هفته ۱.۵ ساعت آنتن صدا و سیما در اختیار فیلمسازان استان قرار می گیرد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، فلاح در گردهمایی فیلمسازان و عکاسان رفسنجان در محل مجتمع افصح هجری افزود : این […]

خانه » آخرین اخبار » آثار فیلم سازان رفسنجانی به روی آنتن می رود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت : طبق تفاهم نامه ای با صدا و سیمای کرمان در بخش فرهنگ هر هفته ۱.۵ ساعت آنتن صدا و سیما در اختیار فیلمسازان استان قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، فلاح در گردهمایی فیلمسازان و عکاسان رفسنجان در محل مجتمع افصح هجری افزود : این طرح قرار است از هفته های آینده به اجرا درآید و فیلمسازان و هنرمندان می توانند آثار خود در رابطه با آداب و رسوم ، فرهنگ و آثار گردشگری و دیگر جذابیتها به نمایش بگذارند.
وی تصریح کرد : این فرصت خوبی است تا اعضای انجمن سینمای رفسنجان فیلمهای خود را به معرض نمایش قرار دهند و مخاطبان با شهرستان و ظرفیتهای رفسنجان آشنا شوند.
فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم اظهار داشت : هرآنچه که در دنیا نظاره می کینم  از باب علم و هنر در قالب خداشناسی  است .
حمید ملانوری افزود : باید ظرفیتها و قابلیتهای شهرستان شناسایی و به تصویر کشیده شود تا دیگران بدانند که خداوند چه نعمتهای بی نظیر در اختیار انسان قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد : فرهنگ در خون بشر است بنابر این اصحاب فرهنگ و هنر می توانند واقعیتها را به نسل حاضر منتقل کنند تا بتوانیم سرمایه های ناشناس را کشف و به توسعه منطقه کمک کینم.

برچسب ها:
آثار فیلم سازان رفسنجانی به روی آنتن می رود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان