مسئول طرح اکرام کمیته امداد رفسنجان خبر داد

حمایت بیش از یک‌هزار حامی از ایتام رفسنجان

  • شناسه خبر: 40675
حمایت بیش از یک‌هزار حامی از ایتام رفسنجان

مسئول طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی رفسنجان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۲۲ حامی، ۴۵۲ کودک یتیم را در این شهرستان زیر پوشش خود قرار داده‌اند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، محمد اسماعیلی با اشاره به اینکه طرح حامی‌یابی کمیته امداد حدود ۱۵ سال است که اجرا می‌شود و تاثیر زیادی در حمایت از […]

خانه » آخرین اخبار » حمایت بیش از یک‌هزار حامی از ایتام رفسنجان

مسئول طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی رفسنجان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۲۲ حامی، ۴۵۲ کودک یتیم را در این شهرستان زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، محمد اسماعیلی با اشاره به اینکه طرح حامی‌یابی کمیته امداد حدود ۱۵ سال است که اجرا می‌شود و تاثیر زیادی در حمایت از کودکان یتیم دارد، اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و ۲۲ حامی، ۴۵۲ کودک یتیم را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

مسئول طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی رفسنجان عنوان کرد: سال گذشته سرانه هر یتیم به طور متوسط ۸۱ هزار تومان در ماه بوده که جدای از طرح‌های امداد به این کودکان اعطا شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: روز گذشته یک نفر حامی با انتخاب هشت یتیم برای هر کدام یک حساب سپرده افتتاح کرد و در قالب این حساب زمانی که این افراد به سن قانونی برسند هر کدام ۵۰ میلیون تومان در حساب خود پس‌انداز دارند.

وی با بیان اینکه این یک موهبتی است که در جامعه اسلامی ما این‌گونه افراد با پیروی از ائمه اطهار در کارهای خیر گام بر می‌دارند و به ایتام توجه می‌کنند، تصریح کرد: جذب حامی در مراسم‌های مختلف انجام می‌شود به طوریکه در مراسم اعتکاف امسال ۱۵ حامی جذب شد.

مسئول طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان هم حامی‌یابی توسط کمیته امداد انجام می‌گیرد.

برچسب ها:
حمایت بیش از یک‌هزار حامی از ایتام رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان