انتشار بیانیه اعلام موجودیت «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی»

  • شناسه خبر: 40654
انتشار  بیانیه اعلام موجودیت «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی»

جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی بیانیه‌ اعلام موجودیت خود را در ۱۲ بند منتشر کرد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از ایکنا، «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» با انتشار بیانیه‌ای موجودیت خود را اعلام کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکم بِوَاحِدَهٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ […]

خانه » آخرین اخبار » انتشار بیانیه اعلام موجودیت «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی»

جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی بیانیه‌ اعلام موجودیت خود را در ۱۲ بند منتشر کرد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از ایکنا، «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» با انتشار بیانیه‌ای موجودیت خود را اعلام کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکم بِوَاحِدَهٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَ فُرَادَی*

«مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطۀ شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت -ارواحنافداه- است»*. از طرفی «در دنیای اسلام، جوانان عصر ارتباطات و عصر اینترنت که با مسائلِ دور از محیط خود به‌راحتی می‌توانند ارتباط بگیرند، دنبال این هستند که دربارهٔ مسائل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و دربارهٔ معمار این بنای عظیم، مطالب بیشتری بدانند»*؛ در نتیجه از جملۀ مهمترین تکالیف همه ما «استفاده حداکثری ازفضای‌مجازی به‌ منظورارتباط وهمکاری وسیع وهدفمند با ملت‌ها، خصوصاً مسلمانان، درجهت ترویج وتحقق گفتمان انقلاب اسلامی» و «برنامه‌ریزی برای گسترش هدفمند ارتباطات وهمکاری‌های جهانی با ملت‌ها اعم ازنخبگان وتوده مردم ازطریق فضای‌ مجازی درچارچوب گفتمان انقلاب اسلامی» است.

در این راهِ روشن «نکته‌ای که وجود دارد این است که نظام اسلامی با مبارزه به‌وجود آمد، بدون مبارزه این نظام تحقق‌پذیر نبود؛ همهٔ آرزوهای بزرگ در دنیا همین‌جور است. حفظ نظامو پایداری نظام هم با مبارزه به‌وجود آمد؛ اگر مبارزهٔ مردم نبود، اگر مبارزهٔ امام نبود، اگر مبارزهٔ مسئولان در میدان‌های مختلف نبود، این نظام باقی نمی‌ماند و از بین می‌رفت»*؛ پس «کار من و شما ادامهٔ آن مبارزه است، و بدون مبارزه»* نمی‌توانیم «به آن هدف‌ها دست پیدا»* کنیم، پس «تا بانگ لااله‌الاالله و محمد رسول‌اللّه بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم»* ، البته «مبارزهٔ صمیمی، جدی و خردمندانه»*.

خدای والا هم مژده داده است «که اگر مبارزه کنید، اگر صبر کنید، اگر به خدای متعال توکّل کنید، در جایی که گمان آن را نمی‌برید و امید آن را ندارید، به شما قدرت خواهیم داد.»* …

از ۱۷ اسپند ۱۳۹۰ چند سال می‌گذرد؛ در این روز، به عناوین بسیاری از مقامات کشور، عنوان تازه‌ای افزوده شد و امام خامنه‌ای فرمان تأسیس «شورای عالی فضای‌مجازی»* در برترین تراز را صادر فرمودند.

گفتار امام بارها گفته و بازگفته شده است که «فضای‌مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد»* و «اداره فضای مجازی کشور نیازمند حرکتی انقلابی است»*؛ گرچه علی‌الظاهر چشم‌داشتن به درک این پیام برجسته توسط مسئولان کشور، دور از انتظار است.

این بی‌توجهیِ درآورِ مسئولان، انگیزه شد «جوانان مؤمن و انقلابی»* همزمان با زادروز نجات‌بخش بشریت «اراده»* کنند، جبهه «انقلاب اسلامی»* در فضای‌مجازی را با آرمانِ ایجادِ دگرگونی بنیادین در زیرساخت‌ها و محتوای فضای‌مجازی و «گفتمان‌سازی»* و پیگیریِ نهضتِ «مطالبه»* بر محور فرمان‌های امام خامنه‌ای، پایه‌ریزی کنند.

این جبهه پس از «مرزبندی صحیح و صریح با جبههٔ دشمن»* مأموریتهای خود را در «مواجهه فعال و مبتکرانه» با «جبههٔ پرقدرت غربی»* و «جبههٔ استکبار»* و «جبهه فرهنگیِ دشمن و تهاجم نوبه‌نو و سازمان یافته از سوی دشمن»* تعریف می‌کند و با «حضورقویوهدفمند» «درمجامعوسازمانهایجهانیوایجادائتلافقویمرکبازملت‌هاودولت‌هادرجهت کاهشحاکمیتقدرت‌هایبزرگدرعرصهاینترنتوبهوجودآمدنبسترعادلانهواخلاقیبرایاستفادهازاینابزار توسطهمهملت‌هاودولت‌هاوهمچنینتأمینحقوقملتایراندراینعرصه» اقدام خواهد کرد.

اهداف جبهه انقلاب اسلامی در فضای‌مجازی بدین شرح است:

۱/ مواجه فعال و مبتکرانه و حضور خلاقانه در فضای‌مجازی، از نظر فنی و محتوایی.

۲/ به حداقل رساندن اتکای فنی کشور به کشورهای دیگر در فضای‌مجازی از طریق تولید سیستم‌عامل بومی و طراحی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مناسب دیگر.

۳/ کاهش مراجعه کاربران ایرانی به اینترنت جهانی از طریق اجرای شبکه ملی اطلاعات، آی پی تی وی، آی پی مدیا و پروژه‌های دیگر و راه‌اندازی و تقویتِ جایگزین‌های مناسب برای سرویس‌های خارجی از جمله راه‌اندازی یا تقویت حداقل یک موتورجستجو و چندین سرویس ایمیل قوی و قابل رقابت با نمونه‌های مطرح خارجی.

۴/ آموزش عمومی، فرهنگ‌سازی و هشیارسازی مردم در مورد مخاطرات فضای‌مجازی از طریق تولید تارنماهای آموزشیِ قوی و جذاب و اقدامات متناسب دیگر.

۵/ مقدم داشتن محتوا نسبت به زیرساخت‌ها و تولید وسیع و زاینده محتوای مفید در فضای‌مجازی.

۶/ استفاده حداکثری از نیروها و تشکل‌های مردمیِ حزب‌اللهی با هدف استفاده از فرصت‌های فضای‌مجازی و ایجاد باشگاه‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های عمومی و تخصصی.

۷/ مسلط کردن کشور بر دروازه‌های ورودی و خروجی فضای‌مجازی، به نحوی که امکان ارتباطات رمز شده و دور زدن سامانه فیلترینگ کشور وجود نداشته باشد.

۸/ دستیابی به بالاترین سطح از امنیت و سلامت در فضای‌مجازی از طریق تولید سامانه ضدبدافزار بومی و تقویت و بالا بردن سرعت و دقت سامانه‌های پالایش محتوای مضر.

۹/ در نظر گرفتن شرایط جنگ فرهنگی از طریق تولید بازی‌های رایانه‌ای قوی و جذاب و حاکم کردن روحیه جهادی و گسترش تعامل و هم‌افزایی در میان نهادها و فعالان فضای‌مجازی.

۱۰/ صیانت از زیرساخت‌های حیاتی در برابر حملات اینترنتی و جلوگیری از نقض حریم خصوصی و سرقت اطلاعاتِ کاربران.

۱۱/ ارتباط و همکاری با ملت‌ها از طریق ایجاد گروه بزرگ و قوی از پایگاه‌های خارجیِ هماهنگ با سیاست های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه فرهنگی.

۱۲/ ایجاد ائتلاف قوی از ملت‌ها و دولت‌های جهان با هدف تشکیل سازمان جهانی اینترنت و از میان بردن انحصار آمریکا در فضای‌مجازی.

عملا و بصورت بالقوه تمامی «مراکز و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، خبری و اینترنتی»* و «تشکل‌هایمردمیِ»* «علمی، فرهنگی و سیاسیِ»* «عدالت‌خواه»* و «انقلابی»* به صورت همه‌گیر، تارنماها و دفترهای جبهه انقلاب اسلامی در فضای‌مجازی هستند و «آحاد مردم»* و «مظلومین عالم»* خصوصاً هرکس که «با ظالم نمی‌سازد و از مظلوم دفاع می‌کند»* عضو این جبهه شمرده می‌شود/.

جبهه انقلاب اسلامی در فضای‌مجازی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان