پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان  بر زمین زده شد

کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان  بر زمین زده شد

در مراسمی با حضور رییس فدراسیون اسکیت ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و تنی چند از مسوولان ورزش استان ، کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت ، رییس فدراسیون اسکیت گفت : پیست در منطقه ماهونک رفسنجان ساخته خواهد شد و با توجه به حضور جوانان و نوجوانان این منطقه ساخت این پیست به نوعی پاسخ به نیازهای حرکتی این افراد است.

وی تصریح کرد : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد و رونق بیش از پیش این رشته در این بخش از منطقه کشور باشیم.

فریبا محمدیان ادامه داد : شهرداری و فرمانداری رفسنجان نیز قول مساعد برای حمایت از ساخت این پیست دادند و امیدواریم در آینده ای نزدیک این پیست پایگاه ویژه ای برای اسکیت در بخش جاده باشد.

او یادآور شد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ، رشته های اسکیت اگرسیو و اسکیت  برد هم می توانند از فضای این پیست بهره لازم را ببرند و بدون شک با اتمام مراحل ساخت پیست، شاهد تولد قطبی دیگر در فضای اسکیت کشور خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان هم در گفت و گو با “خانه خشتی” گفت : این پیست اسکیت شامل زیرسازی و آسفالت ، حصار ، پلکان ، جایگاه رختکن و سرویس بهداشتی و دیگر امور است.

علی رویگر با اشاره به مساحت ۳۲۰۰ متر مربعی این پیست افزود : این پیست دومین پیست از نظر مساحت در کشور بعد از تهران است و در جاهای دیگر کشور کمتر از ۳۲۰۰ متر مربع پیست احداث شده است.

وی تصریح کرد : در فاز اول ساخت آسفالت یک میلیارد هزینه برآورد شده و برای احداث و تکمیل این پیست هزینه ای بیش از ۵ میلیارد ریال نیاز است که با کمک خیرین ساخته خواهد شد.

این مراسم روز ۲۳ خرداد امسال در رفسنجان برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل