با حضور رئیس فدراسیون اسکیت

کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان  بر زمین زده شد

  • شناسه خبر: 40651
کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان  بر زمین زده شد

در مراسمی با حضور رییس فدراسیون اسکیت ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و تنی چند از مسوولان ورزش استان ، کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان بر زمین زده شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت ، رییس فدراسیون اسکیت گفت : پیست در منطقه ماهونک رفسنجان ساخته خواهد […]

خانه » آخرین اخبار » کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان  بر زمین زده شد

در مراسمی با حضور رییس فدراسیون اسکیت ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و تنی چند از مسوولان ورزش استان ، کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت ، رییس فدراسیون اسکیت گفت : پیست در منطقه ماهونک رفسنجان ساخته خواهد شد و با توجه به حضور جوانان و نوجوانان این منطقه ساخت این پیست به نوعی پاسخ به نیازهای حرکتی این افراد است.

وی تصریح کرد : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد و رونق بیش از پیش این رشته در این بخش از منطقه کشور باشیم.

فریبا محمدیان ادامه داد : شهرداری و فرمانداری رفسنجان نیز قول مساعد برای حمایت از ساخت این پیست دادند و امیدواریم در آینده ای نزدیک این پیست پایگاه ویژه ای برای اسکیت در بخش جاده باشد.

او یادآور شد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ، رشته های اسکیت اگرسیو و اسکیت  برد هم می توانند از فضای این پیست بهره لازم را ببرند و بدون شک با اتمام مراحل ساخت پیست، شاهد تولد قطبی دیگر در فضای اسکیت کشور خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان هم در گفت و گو با “خانه خشتی” گفت : این پیست اسکیت شامل زیرسازی و آسفالت ، حصار ، پلکان ، جایگاه رختکن و سرویس بهداشتی و دیگر امور است.

علی رویگر با اشاره به مساحت ۳۲۰۰ متر مربعی این پیست افزود : این پیست دومین پیست از نظر مساحت در کشور بعد از تهران است و در جاهای دیگر کشور کمتر از ۳۲۰۰ متر مربع پیست احداث شده است.

وی تصریح کرد : در فاز اول ساخت آسفالت یک میلیارد هزینه برآورد شده و برای احداث و تکمیل این پیست هزینه ای بیش از ۵ میلیارد ریال نیاز است که با کمک خیرین ساخته خواهد شد.

این مراسم روز ۲۳ خرداد امسال در رفسنجان برگزار شد.

برچسب ها:
کلنگ ساخت پیست اسکیت رفسنجان  بر زمین زده شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان