ظهر امروز صورت گرفت

تجلیل از اهداکنندگان مستمر خون در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 40561
تجلیل از اهداکنندگان مستمر خون در رفسنجان + عکس

به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون، ظهر امروز با حضور مسئولین از ۲۵ نفر اهدا کننده ی مستمرخون در رفسنجان تقدیر بعمل آمد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در آئین تجلیل از اهداکنندگان خون در شهرستان ، حضور داوطلبانه این افراد برای اهدای زندگی به نیازمندان […]

خانه » آخرین اخبار » تجلیل از اهداکنندگان مستمر خون در رفسنجان + عکس

به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون، ظهر امروز با حضور مسئولین از ۲۵ نفر اهدا کننده ی مستمرخون در رفسنجان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در آئین تجلیل از اهداکنندگان خون در شهرستان ، حضور داوطلبانه این افراد برای اهدای زندگی به نیازمندان را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: نجات جان یک انسان به مانند نجات جان همه انسان ها و سبب مرگ یک نفر شدن نیز به مننند کشتن همه انسان هاست.

وی افزود: کسی که خون خود را اهدا می کند باید بداند که با این کار خود حیات دوباره ای را به افراد نیازمند می دهد.

رمضانی پور با اشاره به اینکه تلاش برای درمان و زنده ماندن یک فرد تا اخرین لحظات یک وظیفه است و تخطی از آن جایز نیست تصریح کرد: باید تمام امکانات و تلاش ها صورت گیرد و حتی اگر بشود کاری انجام داد تا فرد بیماری حتی یک روز بیشتر زنده بماند باید صورت گیرد.

وی اهدای خون را هم برای اهدا کننده و هم دریافت کننده مفید دانست و گفت: خون بدل و جایگزینی ندارد و تنها راه درمان بیمار نیازمند به آن، تزریق است و گاهی اهدای خون از اهم امور محسوب می شود.

امام جمعه رفسنجان حضور بانوان برای اهدای خون را نیز لازم دانست و افزود: بانوان می توانند در این عمل خیر حضور فعال تری را داشته باشند.

اهداکنندگان خون رفسنجان-خانه خشتی-تقدیر (2) IMG_4490 اهداکنندگان خون رفسنجان-خانه خشتی-تقدیر (3)

برچسب ها:
تجلیل ازاهداکنندگان خون در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان