پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

انجمن سینمای جوانان بهترین مرکز آموزش در شهرستان هاست

به گزارش “خانه خشتی”، مدرس انجمن سینمای جوانان کرمان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش وسایل حرکتی در رفسنجان گفت: انجمن سینمای رفسنجان با خرید تجهیزات جدید از قبیل تراولینگ و کرین، می تواند پیشرفت قابل ملاحظه ای در تصویربرداری داشته باشد.

غلامرضا سعادت فعالیت اعضای انجمن سینمای جوانان رفسنجان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: آموزش وسایل حرکتی و تمرین کار کردن با آن ها ضروری است.

وی ادامه داد: نکات ایمنی کار با این وسایل چه در زمان نصب و چه در زمان استفاده، حائز اهمیت است و عدم رعایت آن می تواند منجر به خسارت جانی و مالی به افراد شود.

سعادت در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی را جهت افزایش کارآیی هنرجویان مناسب دانست و اظهار داشت: از آنجا که دوره های تئوری برگزار شده در انجمن سینمای جوانان ایران جنبه آموزشی دارد، علاقمندان بایستی برای ورود به حرفه تخصصی، تبحر و آموزش خود را بالا ببرند و با علاقه وارد شوند.

وی از تأثیر برگزاری کارگاه های آموزشی به اندازه یک کتاب کامل گفت و افزود: برخی مطالب ارائه شده در کلاس، در هیچ کتابی نیامده و فقط هنگام استفاده کاربرد می یابد.

تصویربردار صدا و سیمای کرمان افزود: انجمن سینمای جوانان بهترین مرکز آموزشی اصولی در شهرستان هاست که هنرجویان باید از این امکانات استفاده کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل