غلامرضا سعادت در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

انجمن سینمای جوانان بهترین مرکز آموزش در شهرستان هاست

  • شناسه خبر: 40471
انجمن سینمای جوانان بهترین مرکز آموزش در شهرستان هاست

به گزارش “خانه خشتی”، مدرس انجمن سینمای جوانان کرمان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش وسایل حرکتی در رفسنجان گفت: انجمن سینمای رفسنجان با خرید تجهیزات جدید از قبیل تراولینگ و کرین، می تواند پیشرفت قابل ملاحظه ای در تصویربرداری داشته باشد. غلامرضا سعادت فعالیت اعضای انجمن سینمای جوانان رفسنجان را بسیار خوب ارزیابی کرد و […]

خانه » آخرین اخبار » انجمن سینمای جوانان بهترین مرکز آموزش در شهرستان هاست

به گزارش “خانه خشتی”، مدرس انجمن سینمای جوانان کرمان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش وسایل حرکتی در رفسنجان گفت: انجمن سینمای رفسنجان با خرید تجهیزات جدید از قبیل تراولینگ و کرین، می تواند پیشرفت قابل ملاحظه ای در تصویربرداری داشته باشد.

غلامرضا سعادت فعالیت اعضای انجمن سینمای جوانان رفسنجان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: آموزش وسایل حرکتی و تمرین کار کردن با آن ها ضروری است.

وی ادامه داد: نکات ایمنی کار با این وسایل چه در زمان نصب و چه در زمان استفاده، حائز اهمیت است و عدم رعایت آن می تواند منجر به خسارت جانی و مالی به افراد شود.

سعادت در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی را جهت افزایش کارآیی هنرجویان مناسب دانست و اظهار داشت: از آنجا که دوره های تئوری برگزار شده در انجمن سینمای جوانان ایران جنبه آموزشی دارد، علاقمندان بایستی برای ورود به حرفه تخصصی، تبحر و آموزش خود را بالا ببرند و با علاقه وارد شوند.

وی از تأثیر برگزاری کارگاه های آموزشی به اندازه یک کتاب کامل گفت و افزود: برخی مطالب ارائه شده در کلاس، در هیچ کتابی نیامده و فقط هنگام استفاده کاربرد می یابد.

تصویربردار صدا و سیمای کرمان افزود: انجمن سینمای جوانان بهترین مرکز آموزشی اصولی در شهرستان هاست که هنرجویان باید از این امکانات استفاده کنند.

 

 

برچسب ها:
انجمن سینمای جوانان ایران تصویری رفسنجان سینمایی غلامرضا سعادت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان