به همت اداره تبلیغات اسلامی

گردهمائی روحانیون و ائمه جماعات در همایش فصلی روحانیون رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 40433
گردهمائی روحانیون و ائمه جماعات در همایش فصلی روحانیون رفسنجان برگزار شد

همزمان با ایام ولادت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان گرد هم آیی بزرگ روحانیون و ائمه جماعات شهرستان رفسنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، گرد هم آیی بزرگ روحانیون و ائمه جماعات شهرستان رفسنجان با هدف ایجاد ارتباط بین روحانیون و مسئولین سازمان تبلیغات و نهاد نماز جمعه […]

خانه » آخرین اخبار » گردهمائی روحانیون و ائمه جماعات در همایش فصلی روحانیون رفسنجان برگزار شد

همزمان با ایام ولادت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان گرد هم آیی بزرگ روحانیون و ائمه جماعات شهرستان رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، گرد هم آیی بزرگ روحانیون و ائمه جماعات شهرستان رفسنجان با هدف ایجاد ارتباط بین روحانیون و مسئولین سازمان تبلیغات و نهاد نماز جمعه ، بیان نظرات تبلیغی و همچنین بهبود شیوه های پیام رسانی دینی عمل گرایی، پاسخ به سوالات جوانان توسط ائمه جماعات برگزار گردید.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این گردهمائی که در راستای اجرای طرح و برنامه های ماه های نیایش(رجب , شعبان و رمضان) برگزار شد، گفت: ما باید با توتنمند سازی حوزه های علمیه نیاز تبلیغی شهرستان را برآورده کنیم روحانیون باید خود را مجهز به علم و تقوا نمایند و از ابزار روز برای هدایت جوانان کمک بگیرند کسانی که دارای طرح موفق فرهنگی هستند میتوانند برای حمایت و پشتیبانی به ستاد نماز جمعه مراجعه نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز در این مراسم با استناد به روایتی از امیر المومنین(ع)به وظیفه انسان در برابر قرآن اشاره کرد و افزود:پناه بردن به قرآن در همه حالات علی الخصوص در فتنه ها انسان را از شر شیطان حفظ میکند .

حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: مبلغین در سخنرانی ها و تبلیغ برای عموم مردم مسائل مهم فرهنگی, اجتماعی و سیاسی را در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان ۱۴۳۵ ه.ق- ۱۳۹۳ بکار ببرند مثلا اولویت را به امر به معروف و یا موضوع حجاب و عفاف بدهند اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری را استفاده کنند.

گفتنی است،این گردهمائی در روز چهارشنبه در روستای داوران با حضور ۵۰ نفر از روحانیون طرح هجرت و مستقر تبلیغات اسلامی رفسنجان برگزار شد.

برچسب ها:
گرد هم آیی بزرگ روحانیون و ائمه جماعات شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان