به مناسبت هفته ی جهاد کشاورزی

۲۳ طرح کشاورزی در رفسنجان افتتاح می‌شود

  • شناسه خبر: 40424
۲۳ طرح کشاورزی در رفسنجان افتتاح می‌شود

رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۲۳ طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از ۱۵۰ نفر در رفسنجان به بهره برداری می رسد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، رضا بمانی در جمع خبرنگاران در رفسنجان از افتتاح ۲۳ طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهاد […]

خانه » آخرین اخبار » ۲۳ طرح کشاورزی در رفسنجان افتتاح می‌شود

رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۲۳ طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از ۱۵۰ نفر در رفسنجان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، رضا بمانی در جمع خبرنگاران در رفسنجان از افتتاح ۲۳ طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال می باشند که از این میزان ۲۰ درصد آورده ی شخصی و مابقی بصورت تسهیلات بانکی بوده است.

وی افزود: یکی از طرح های عمرانی در زمینه آبیاری تحت فشار می باشد که ۸ میلیارد ریال از اعتبار کل طرح ها را به خود اختصاص داده است.

جلسه هفته جهاد کشاورزی2

بمانی تصریح کرد: به منظور آبیاری تحت فشار برای هر هکتار زمین کشاورزی نزدیک به ۳۵ میلیون ریال وام بلاعوض در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی تولید شیرو گاو شیری، پرواربندی، تولید مرغ گوشتی و تخم مرغ، پرورش اسب و ساخت گلخانه در بخش آب و خاک را از دیگر طرح های افتتاحی عنوان کرد و بیان داشت: سد پیامبر اعظم با ظرفیت آبگیری یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب در سال، یکی از طرح های بزرگ تکمیل شده می باشد که قابل بهره برداری است.

بمانی خاطر نشان کرد: سد پیامبر اعظم در سال ۹۱ نزدیک به ۴۰ درصد آبگیری شده است و در آذر سال ۹۲ به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان تصریح کرد: بخش های دام و طیور، مرغداری، گلخانه و پرورش اسب برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال زایی داشته اند.

جلسه هفته جهاد کشاورزی1

برچسب ها:
به مناسبت هفته ی جهاد کشاورزی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان