توسط مردم شریف رفسنجان

۱۱۰ خشت از ۵ هزار خشت طلای سهم رفسنجان از ساخت گنبد امام حسین(ع) اهدا گردیده است

  • شناسه خبر: 40421
۱۱۰ خشت از ۵ هزار خشت طلای سهم رفسنجان از ساخت گنبد امام حسین(ع) اهدا گردیده است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رفسنجان سهمیه ی تعیین شده برای بازسازی عتبات عالیات از شهرستان رفسنجان در سال جاری را ۵ هزار خشت خام برای ترفیع گنبدحرم مطهر اباعبدالحسین(ع) عنوان کرد. حسن کبیریان در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: سهم شهرستان رفسنجان از ساخت گنبد جدید امام حسین(ع) ۵ هزار […]

خانه » آخرین اخبار » ۱۱۰ خشت از ۵ هزار خشت طلای سهم رفسنجان از ساخت گنبد امام حسین(ع) اهدا گردیده است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رفسنجان سهمیه ی تعیین شده برای بازسازی عتبات عالیات از شهرستان رفسنجان در سال جاری را ۵ هزار خشت خام برای ترفیع گنبدحرم مطهر اباعبدالحسین(ع) عنوان کرد.

حسن کبیریان در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: سهم شهرستان رفسنجان از ساخت گنبد جدید امام حسین(ع) ۵ هزار خشت طلا بوده است که از این تعداد تاکنون ۱۱۰ خشت با ارزش دو میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال اهدا گردیده است.

وی با اشاره به اعزام کاروان تخصصی ۴۰ نفره ی ستاد عتبات عالیات رفسنجان برای کمک به احداث صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (س ) در نجف اشرف ، از اعزام دومین کاروان تخصصی این شهرستان به استعداد ۵۰ نفر به نجف اشرف پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: تاکنون افرادی زیادی برای حضور و شرکت در این کاروانها ثبت نام کرده اند که ستاد افراد متخصص و مورد نیاز را انتخاب و اعزام می نماید.

کبیریان تصریح کرد: ستاد عتبات عالیات رفسنجان دارای یک شعبه مرکزی و ۵ شعبه غیر مرکزی در بخش های کبوترخان، کشکوئیه، صفائیه، بهرمان و جوادیه الهی می باشد.

برچسب ها:
110 خشت از 5 هزار خشت طلای سهم رفسنجان از ساخت گنبد امام حسین(ع) اهدا گردیده است خانه خشتی خشت طلا عتبات عالیات رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان