فرماندار رفسنجان:

سرکشی از خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران در دستور کار مدیران ادارات قرار گیرد

  • شناسه خبر: 40334
سرکشی از خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران در دستور کار مدیران ادارات قرار گیرد

  فرماندار رفسنجان گفت: سرکشی از  خانواده های معظم شهداء، جانبازان وایثارگران منحصر به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و باید در دستور کار همه ادارات شهرستان قرار گیرد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری شب گذشته در جمع مدیران ادارات رفسنجان اظهار داشت: سرکشی و دیدار از خانواه های معظم شهداء، جانبازان وایثارگران […]

خانه » آخرین اخبار » سرکشی از خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران در دستور کار مدیران ادارات قرار گیرد

 

فرماندار رفسنجان گفت: سرکشی از  خانواده های معظم شهداء، جانبازان وایثارگران منحصر به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و باید در دستور کار همه ادارات شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری شب گذشته در جمع مدیران ادارات رفسنجان اظهار داشت: سرکشی و دیدار از خانواه های معظم شهداء، جانبازان وایثارگران تنها نباید منحصر به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شود.

وی افزود: همه ادارات شهرستان موظف هستند تا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بصورت هفتگی با این خانواده ها دیدار داشته باشند.

ملانوری خانواده های شهدا ء و جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: این عزیزان یادگاران کسانی هستند که جان خود را به دست گرفتند و از مرز و بوم ایران اسلامی و از عزت و ناموس کشور در مقابل ابرقدرتها و ظالمان دفاع کردند و خون خود را در آبیاری درخت اسلام جاری ساختند.

برچسب ها:
خانه خشتی خانواده های معظم شهدا رفسنجان سرکشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان