فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری:

خدمت به مردم، لازمه توسعه شهرستان است

  • شناسه خبر: 40295
خدمت به مردم، لازمه توسعه شهرستان است

ملانوری خدمت به مردم را لازمه توسعه شهرستان دانست و گفت: ما به دنبال مسائل سیاسی و اختلاف و دوگانگی نیستیم و عزممان را جزم کرده ایم تا با سایر مسئولین همکاری جدی داشته باشیم؛ خیر و برکت در اتحاد و همدلی است. به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان […]

خانه » آخرین اخبار » خدمت به مردم، لازمه توسعه شهرستان است

ملانوری خدمت به مردم را لازمه توسعه شهرستان دانست و گفت: ما به دنبال مسائل سیاسی و اختلاف و دوگانگی نیستیم و عزممان را جزم کرده ایم تا با سایر مسئولین همکاری جدی داشته باشیم؛ خیر و برکت در اتحاد و همدلی است.

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که در محل فرمانداری برگزار شد، توجه به سخنان امام علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر را بسیار ضروری دانست و ابراز داشت: مدیران این نامه را مطالعه و در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به بخش هایی از این نامه، خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: پرهیزکاری و اطاعت خداوند، تلاش برای اجرای اوامر الهی، حفظ احکام مقدس اسلام و کسب رضایت خالق به جای مخلوق از موارد مهمی است که باید در جامعه اسلامی و دینی مورد توجه قرار گیرد.

حمید ملانوری مراقبت در رفتار مدیران را بسیار مهم دانست و افزود: رفتارتان را به گونه ای تنظیم کنید که سرمشق و الگو باشید و نگاه مهربان خود به ضعیفان را دریغ ننمایید.

وی اظهار داشت: رفسنجان به عنوان یکی از بهترین شهرهای کشور و با دارا بودن مردمی نجیب، نیازمند نگاه و رفتار مهربانانه است.

فرماندار ویژه رفسنجان نگاه عادلانه را از دیگر مواردی دانست که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و تصریح کرد: رحمت خداوند در پی اتحاد و همدلی ایجاد می شود.

ملانوری افزود: پست و مقام جایگاهی برای خدمت به مردم است، نه حکومت بر مردم؛ به پست و مقام به عنوان سروری نگاه نکنید که ماندگار نیست.

وی میانه رو بودن را بهترین صفت برای یک مدیر دانست و گفت: محبوب ترین صفت برای زمام دار، طبق فرمایش امیرمؤمنان، میانه رو بودن است.

ملانوری اضافه کرد: پرده پوشی از نقایص و حریص نبودن بر کشف راز مردم از دیگر صفاتی است که باید بر حفظ آن تلاش ورزید.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود ۲۵ هزار دانشجو و ۸۵ رشته دانشگاهی در مقاطع مختلف، گفت: استفاده از این ظرفیت و جایگاه بسیار خوب پژوهشی در رفسنجان، ما را به استفاده از اندیشه و فکر اندیشمندان و خردورزان سوق می دهد.

وی افزود: مشورت با انسان های ترسو نیز موجب سست شدن تصمیم گیری های مدیریتی خواهد شد.

فرماندار رفسنجان برآورده کردن مشکلات مردم در راستای شعار سال و فرامین الهی را از دغدغه های رهبری بیان کرد و گفت: برای حصول به این نتیجه، نیازمند ستاد مدیریتی قوی با سه ویژگی تخصص، انگیزه و علاقه شدید و صداقت و مردم داری هستیم.

وی افزود: مدیران باید با استفاده از کارشناسان خود کارها را عملیاتی کنند و خدمت گزار مردم باشند و به دنبال کارگشایی باشند تا مردم را به خود جذب کنند.

ملانوری جذب کارآفرین توسط مدیران را بسیار مورد اهمیت دانست و گفت: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم و با کمک آنان اعتماد ایجاد کنیم؛ از ظرفیت شوراها، دهیاران و خیرین نیز به خوبی استفاده شود.

وی از توجه به خانواده شهدا ایثارگران به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: سرکشی به خانواده ایثار گران فقط وظیفه بنیاد شهید نیست؛ مدیران باید این کار را در برنامه خود قرار دهند و در بخش ها نیز این امر به صورت جدی پیگیری شود.

ملانوری ادامه داد: از توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه غافل نشوید تا به گرفتاری های بزرگ تر ورود پیدا نکند؛ اگر نمی توانیم نباید مسئولیت بپذیریم، مسئولیت بسیار سنگین است.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: تلاش کنی مشکلات مردم در سطح ادارات و بخشداری ها برطرف شود و به فرمانداری نرسد؛ چرا که فرمانداری باید محل تصمیم گیری های کلان باشد.

برچسب ها:
بخش خدمت به مردم رفسنجان شهرستان شورای اداری فرماندار رفسنجان مالک اشتر مدیران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان