رئیس گمرک رفسنجان: صادرات کالا بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است

  • شناسه خبر: 4028
رئیس گمرک رفسنجان: صادرات کالا بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است

به گزارش “خانه خشتی”: رئیس اداره گمرک شهرستان رفسنجان گفت: صادرات کالای ایرانی به کشورهای جهان بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است. علیرضا تقوی رئیس گمرک رفسنجان از افزایش صادرات از گمرک این شهرستان در سال ۹۰ نسبت به سال قبل آن خبر داد و اظهار داشت: صادرات کالای ایرانی به کشورهای جهان بزرگ‌ترین حمایت از تولید […]

خانه » رفسنجان » رئیس گمرک رفسنجان: صادرات کالا بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است

به گزارش “خانه خشتی”: رئیس اداره گمرک شهرستان رفسنجان گفت: صادرات کالای ایرانی به کشورهای جهان بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی است.

علیرضا تقوی رئیس گمرک رفسنجان از افزایش صادرات از گمرک این شهرستان در سال ۹۰ نسبت به سال قبل آن خبر داد و اظهار داشت: صادرات کالای ایرانی به کشورهای جهان بزرگ‌ترین حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از سوی گمرکات کشور است.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۵۱ هزار تن صادرات پسته و مغز پسته به ارزش حدود ۳۹۰ میلیون دلار از گمرک رفسنجان به کشورهای دیگر صورت گرفت و این در حالی است که در سال ۸۹ این صادرات بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ تن بوده و ارزش دلاری آن بیش از ۳۱۶ میلیون دلار بوده است.

تقوی تصریح کرد: کل صادرات گمرک شهرستان رفسنجان در سال ۹۰ از اقلامی مانند پسته‌، مغز پسته‌، مس‌، کاشی، سرامیک و … بیش از ۸هزار و ۶۰۰ تن بوده است و ارزش آن در حدود ۴۰۰ میلیون دلار بود که نسبت به سال قبل آن از افزایش خوبی برخوردار است.

رئیس گمرک شهرستان رفسنجان خاطر‌ نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹۰۰ تن پسته از این گمرک به ۲۱ کشور جهان صادر شده است.

برچسب ها:
حمایت از تولید ملی،گمرک،رفسنجان،صادرات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان