پیام مقام معظم رهبری به همایش سراسری «مادران چشم به راه»

  • شناسه خبر: 40255
پیام مقام معظم رهبری به همایش سراسری «مادران چشم به راه»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری ویژه برنامه «مادران چشم به راه» و تجلیل از مادران شهدای گمنام که عصر امروز دوشنبه در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار می شود ، خطاب به این مادران بزرگوار پیامی صادر فرمودند . به گزارش “خانه خشتی” به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل […]

خانه » آخرین اخبار » پیام مقام معظم رهبری به همایش سراسری «مادران چشم به راه»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری ویژه برنامه «مادران چشم به راه» و تجلیل از مادران شهدای گمنام که عصر امروز دوشنبه در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار می شود ، خطاب به این مادران بزرگوار پیامی صادر فرمودند .

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری ویژه برنامه “مادران چشم به راه” و تجلیل از مادران شهدای گمنام که عصر امروز دوشنبه در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار می شود ، خطاب به این مادران بزرگوار پیامی صادر فرمودند .

متن دستنوشته مبارک مقام معظم رهبری به این شرح است :

بسمه تعالی

سلام و درود خدای توانا و مهربان بر دل های صبور و پر ظرفیت مادرانی که پس از هجرت جگر گوشگان دلبندشان به نشانه‌ئی از پیکر پاک آنان دل بستند و به آن نیز دست نیافتند ؛ و با این همه ، با شکیبائی و صبوری خود نقشی بی نظیر و استثنایی از خود بر جای نهادند . پاداش این صبر بزرگ ، روشنی چشم آنان به مژده‌ی رحمت الهی خواهد بود انشاء اله .

سید علی خامنه ای ۱۷/۳/۹۳

بر اساس این گزارش ، آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام امروز دوشنبه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) با حضور مسولان کشوری و لشکری ، مدیران شهری ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، چهره‌های فرهنگی ، هنری و … به طور همزمان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فرهنگسراهای ملل ، امام (ره) ، ابن سینا ، ارسباران ، آفتاب ، اشراق ، هنگام ، فردوس ، معرفت ، سرو ، شفق ، اندیشه ، گلستان ، کار ، رویش ، عطار ، رازی ، فناوری اطلاعات ، شهر ، امید ، اخلاق ، خاوران ، بهمن ، بهاران ، خاتم ، مهر ، ولا ، تهرانسر ، تهران ، باغ موزه هنر ایرانی ، موزه امام علی(ع) ، فرهنگسرای قرآن ، فرهنگسرای انقلاب ، و فرهنگسرای رضوان برگزار می شود.

برچسب ها:
پیام مقام معظم رهبری به همایش سراسری «مادران چشم به راه»
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان