پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

آثار عکاسان رفسنجانی به نمایش گذاشته شد + عکس

به مناسبت آغاز هفته فیلم و عکس ، نمایشگاه عکس حاوی  ۴۰ اثر عکس از ۲۴ عکاس نمونه رفسنجان صبح امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان در سالن سینمای گلستان امین گشایش یافت.

مسئول انجمن سینمای جوان رفسنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: این آثار در زمینه اجتماعی ، طبیعت ، مستند و خبری است و به مدت چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

عباس بلوچی افزود : هفته فیلم و عکس با حضور ۲۰ تن از فیلمسازان رفسنجانی در روز جوان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد : بی شک هر کار فرهنگی در فرهنگ شهرستان تأثیرگذار خواهد بود و برگزاری هفته فیلم و عکس در رفسنجان نیز موجب آشنایی و جذب جوانان شهر با مقوله فیلم سازی و عکاسی می شود.

بلوچی گفت : بدرستی کسی که بخواهد فیلم بسازد ، جامعه را اصلاح کند و فیلمش تاثیر گذار باشد باید اهل درد شود و نسبت به همنوع خودش احساس وظیفه کند تا رسالت هنر نمایان می شود.

این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان و اداره ارشاد رفسنجان ، کانون هنر رفسنجان ، روابط عمومی مس سرچشمه ، عمارت گلستان امین و شهرداری رفسنجان برپا شده است.

لازم به ذکر است که علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ۱۷ الی ۲۰ می توانند به نگارخانه باران واقع در عمارت گلستان امین رفسنجان مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل