امام جمعه رفسنجان:

تکفیری‌ها و سلفی‌ها مزدورانی فریب‌خورده و آمریکا در حقیقت دشمن اصلی ماست

  • شناسه خبر: 40125
تکفیری‌ها و سلفی‌ها مزدورانی فریب‌خورده و آمریکا در حقیقت دشمن اصلی ماست

امام جمعه رفسنجان به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ایشان هم تکفیری‌ها و سلفی‌ها را مزدورانی فریب‌خورده دانستند و در حقیقت دشمن اصلی را آمریکا خواندند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا، حدود و مقررات اظهار کرد: همه […]

خانه » آخرین اخبار » تکفیری‌ها و سلفی‌ها مزدورانی فریب‌خورده و آمریکا در حقیقت دشمن اصلی ماست

امام جمعه رفسنجان به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ایشان هم تکفیری‌ها و سلفی‌ها را مزدورانی فریب‌خورده دانستند و در حقیقت دشمن اصلی را آمریکا خواندند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا، حدود و مقررات اظهار کرد: همه ما دنبال بردن زاد و توشه برای عالم آخرت هستیم و تقوا بهترین توشه سفر آخرت برای رستگار شدن است.

وی تصریح کرد: دشمن اصلی ملت ما آمریکای جهانخوار است و تا زمانی که ما زنده هستیم، این دشمنی ادامه دارد.

امام جمعه رفسنجان به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ایشان هم تکفیری‌ها و سلفی‌ها را مزدورانی فریب‌خورده دانستند و در حقیقت دشمن اصلی را آمریکا خواندند.

رمضانی‌پور افزود: آمریکا قبل از مذاکرات با رژیم صهیونیستی مشورت می‌کند و بعد از آن به صهیونیست‌ها گزارش می‌دهد و چنین کشوری هیچ وقت دوست ما نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زندگی و معیشت مردم باید درست شود، افزود: گزارشاتی که رئیس دولت می‌دهد باید مورد پسند همه مردم باشد و رسیدگی به وضع معیشتی مردم باید به خوبی انجام گیرد.

خطیب جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه هر آدم ضدانقلاب و فتنه‌گری نباید روی کار بیاید، تصریح کرد: سرشاخه‌های فتنه نباید هیچ نقشی در کشور ما داشته باشند و ما نمی‌توانیم در برابر روی کار آمدن آنها سکوت کنیم، زیرا سکوت ما خیانت است.

وی به اتحاد و همدلی مسئولان ارشد شهرستان رفسنجان اشاره و خاطرنشان کرد: امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان شهرستان رفسنجان با هم اتحاد و همدلی دارند و در راستای کار کردن برای مردم و ایجاد اشتغال برخاسته‌اند و هیچ اختلافی نه در گذشته و در حال نداشته‌ایم و در آینده هم نخواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) یادآور شد: ایام تولد حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان هفته جوان معرفی شده و در حقیقت روز جوان روز دیدن خلاقیت، اختراع و افتخارات جوانان ما است.

رمضانی‌پور اظهار کرد: امروز عرصه به دست جوانان است و آنها باید مراقب باشند، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و از آلودگی‌ها و هوای نفس پرهیز کنند.

وی با تاکید بر ازدواج در سن زیر ۲۰ سال خاطرنشان کرد: نباید مسائل مادی موجب تاخیر در ازدواج باشد.

امام جمعه رفسنجان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «جوانان باید درون خود احساس کنند که نسبت به آینده کشور و ملت مسئولیت دارند».

وی با تبریک سالروز آغاز زعامت و رهبری رهبر انقلاب بیان کرد: زندگی ایشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب همچنان ساده است و پس از گذشت ۲۵ سال از رهبری ایشان هیچ تغییری نکرده است.

رمضانی‌پور به حضور آیت‌الله جنتی در مراسم میلاد منجی عالم بشریت در رفسنجان اشاره و بیان کرد: ایشان در شب و روز میلاد امام زمان (عج) مهمان شهر ما هستند و از برکات حضورشان در نماز جمعه آینده فیض می‌بریم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) بیان کرد: کسی که حکم ولی‌فقیه را رد کند، حکم خدا را رد کرده و مشرک حساب می‌شود.

رمضانی‌پور خانواده را نخستین کانون رشد و آرامش بشری خواند و تصریح کرد: آیات قرآن بر حفظ کانون خانواده تاکید دارد و پدران و مادران خوب می‌توانند، فرزندانی خوب در دامان خود تربیت و تقدیم جامعه کنند.

برچسب ها:
تکفیری‌ها و سلفی‌ها مزدورانی فریب‌خورده و آمریکا در حقیقت دشمن اصلی ماست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان