استاد حوزه علمیه در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) رفسنجان

مردم نترسند و ناامید نشوند، مشکلات حل شدنی است

  • شناسه خبر: 40096
مردم نترسند و ناامید نشوند، مشکلات حل شدنی است

استاد حوزه علمیه قم گفت: مردم نباید از شرایط کنونی بترسند و ناامید شوند و مشکلاتی که وجود دارد حل می شوند. به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام خادمی روز چهارشنبه در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) رفسنجان، سر پیروزی امام(ره) را تقوای ایشان […]

خانه » آخرین اخبار » مردم نترسند و ناامید نشوند، مشکلات حل شدنی است

استاد حوزه علمیه قم گفت: مردم نباید از شرایط کنونی بترسند و ناامید شوند و مشکلاتی که وجود دارد حل می شوند.

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام خادمی روز چهارشنبه در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) رفسنجان، سر پیروزی امام(ره) را تقوای ایشان دانست و افزود: این تقوا به معنای ترس از خدا نیست بلکه به معنای حفظ کردن و ایجاد یک حصار برای در امان ماندن ازآسیب گناه است.

وی خود ساختگی و تهذیب نفس را از دیگر ویژگی های امام راحل برشمرد و گفت: این خصلت امام را به درجه ی اطمینان رسانده بود که توانست در برابر ظلم مقاومت کند.

خادمی تصریح کرد: امام از دوران جوانی در شورا شرکت میکرند و آنچه را که آن زمان در کشور در حال جریان بود را به خوبی زیر نظر داشتند و توجه داشتند که در کشور چه اتفاقی در حال روی دادن است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) در نهج البلاغه خاطر نشان کرد: بنده با تقوا کسی است که ترس از خدا خواب را از او ربوده باشد، امام اینگونه بودند و عبادت و نماز اول وقت یکی از ویژگیهای ممتاز ایشان بود.

خادمی بیان داشت: امام با این ویژگی ها و خصلت ها بود که در پایان عمر با برکتشان گفتند با قلبی آرام و ضمیری امیدوار به دیار ابدی سفر می کنم.

استاد حوزه علمیه به مشکلات فعلی در کشور اشاره ای کرد و گفت: مردم نباید بترسند و ناامید شوند و مشکلاتی که وجود دارد حل می شوند.

وی افزود: هم مسئولین و هم مردم باید سعی کنند تا با همکاری و وحدت یکدیگر مشکلات را حل نمایند و رهروی راه شهدا باشند.

 

برچسب ها:
در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان