به بهانه هفته فیلم و عکس:

فیلمسازان و عکاسان رفسنجانی هنر خود را به نمایش می گذارند

  • شناسه خبر: 40059
فیلمسازان و عکاسان رفسنجانی هنر خود را به نمایش می گذارند

به گزارش “خانه خشتی”، آثار جمعی از فیلمسازان و عکاسان رفسنجانی از ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه در سالن سینما گلستان امین رفسنجان به نمایش گذاشته می شود. مسئول انجمن سینمای جوانان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر افزود: هفته فیلم و عکس با حضور ۲۰ تن از […]

خانه » آخرین اخبار » فیلمسازان و عکاسان رفسنجانی هنر خود را به نمایش می گذارند

به گزارش “خانه خشتی”، آثار جمعی از فیلمسازان و عکاسان رفسنجانی از ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه در سالن سینما گلستان امین رفسنجان به نمایش گذاشته می شود.

مسئول انجمن سینمای جوانان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر افزود: هفته فیلم و عکس با حضور ۲۰ تن از فیلمسازان رفسنجانی در روز جوان فعالیت خود را آغاز می کند.

عباس بلوچی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عکس در اولین روز از هفته فیلم و عکس اظهار داشت: ۴۰ قطعه عکس از عکاسان رفسنجانی به نمایش در می آید تا ضمن ارتباط بیشتر با مخاطبان، هنرمندان رفسنجانی عرصه فیلم و عکس نیز معرفی شوند.

وی در ادامه از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان و اداره ارشاد رفسنجان ابراز قدردانی کرد و گفت: کانون هنر رفسنجان، روابط عمومی مس سرچشمه، عمارت گلستان امین و شهرداری رفسنجان در برپایی با شکوه این هفته نقش مؤثری خواهند داشت.

وی از نمایش ۲۴ فیلم از ساخته های فیلمسازان رفسنجانی در این هفته خبر داد و گفت: بی شک هر کار فرهنگی در فرهنگ شهرستان تأثیرگذار خواهد بود و برگزاری هفته فیلم و عکس در رفسنجان نیز موجب آشنایی و جذب جوانان شهر با مقوله فیلم سازی و عکاسی می شود.

بلوچی تصریح کرد: برای ورود به وادی هنرمندان، به قول یکی از دیالوگ های امیرکبیر، اگر نیایت صد ساله دارید آدم تربیت کنید، سینما آدم تربیت می کند.

وی افزود: بدرستی کسی که بخواهد فیلم بسازد، جامعه را اصلاح کند و فیلمش تاثیر گذار باشد باید اهل درد شود و نسبت به همنوع خودش احساس وظیفه کند تا رسالت هنر نمایان می شود.

برچسب ها:
انجمن سینمای جوانان رفسنجان رفسنجان سینما سینما امین عکس فیلم فیلم و عکس هنرمند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان