درد و دل‌های جانباز ۲۵ درصد رفسنجانی

  • شناسه خبر: 39986
درد و دل‌های جانباز ۲۵ درصد رفسنجانی

جانباز ۸ سال دفاع مقدس گفت: خانه‌ام را چهار قسمت کردم تا پسرهایم سروسامان بگیرند. به گزارش خانه خشتی، محمد‌رضا امیری سال ۱۳۳۹ در رفسنجان به دنیا آمد، تن لاغر و نحیفش گواه زجرهایی بود که از بیماری‌اش می‌کشد. حضور در پنج عملیات فتح‌المبین، رمضان، والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵ جبهه‌ها و همراهی‌اش با […]

خانه » آخرین اخبار » درد و دل‌های جانباز ۲۵ درصد رفسنجانی

جانباز ۸ سال دفاع مقدس گفت: خانه‌ام را چهار قسمت کردم تا پسرهایم سروسامان بگیرند.

به گزارش خانه خشتی، محمد‌رضا امیری سال ۱۳۳۹ در رفسنجان به دنیا آمد، تن لاغر و نحیفش گواه زجرهایی بود که از بیماری‌اش می‌کشد.

حضور در پنج عملیات فتح‌المبین، رمضان، والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵ جبهه‌ها و همراهی‌اش با سردار شهید مجید زینلی و سرانجام شیمیایی شدنش در عملیات والفجر هشت از افتخارات دوران دفاع مقدس برای وی بود.

محمد‌رضا امیری، سه فرزند پسر و یک فرزند دختر دارد و سال ۶۰ وارد کار در شرکت مس شده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از ۱۵ سال کار کردن در قسمت برق تغلیظ به دلیل بیماری و بنا به نظر پزشکان مجبور شدم از کار بازنشسته شوم و سال ۷۵ با دست خالی بازنشسته شدم و هیچ مزایایی به من تعلق نگرفت.

امیری خاطر‌نشان کرد: دوران کاری‌ام چون شیمیایی بودم، سختی‌های زیادی کشیدم، اما از اینکه بیماری‌ام به خاطر دفاع از اسلام و میهنم در برابر چپاولگران بعثی بود، اخم به ابرو نیاوردم و هرگز ادعای طلب نکردم، چون راهی بود که خودم انتخاب کردم و به آن افتخار می‌کنم.

خانه‌ام را چهار قسمت کردم

این جانباز ‌گرانقدر با اشاره به اینکه ‌خانه‌ام را چهار قسمت کردم تا پسرهایم سروسامان بگیرند، تصریح کرد: با همسرم در بخش کوچکی از خانه ‌زندگی می‌کنیم و شاکر خداوند هستیم.

وی بیان داشت: زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد، اما آن چه از همه مهمتر است، سلامتی است تا انسان بتواند در مسیر زندگی از این فراز و نشیب‌ها عبور کند.

امیری عنوان کرد: به دلیل بیماری خانه‌نشین شده‌ام و مشکلات معیشتی بار سنگینی بر دوش من گذاشته و قدرت و توان کارکردن را ندارم تا بتوانم در برابر خانواده‌ام شرمنده نشوم، اما باز هم خدا را شکر می‌کنم و طلبی از هیچ‌کس ندارم.

وی خاطر‌نشان کرد: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان ولایت‌فقیه بوده‌اند و امروز با وجود وضع اقتصادی باز هم باید صبورانه عمل کنند و تحت امر ولی‌فقیه باشند، زیرا روزی امام‌زمان (عج) تنها منجی عالم ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد می‌کند و جواب خون شهدا و زجرهایی که امام خمینی (ره) برای به ثمر رسیدن این انقلاب کشید را می‌دهد.

برچسب ها:
درد و دل‌های جانباز 25 درصد رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان