پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

سفرهای درون شهرستانی به صورت فصلی تکرار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان که مدتی است در قالب سفرهای درون شهرستانی به روستاها و بخش های مختلف شهر رفسنجان مراجعه و از نردیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرد، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور بررسی مشکلات و موانع، نیاز به مراجعه و ملاقات حضوری با مسئولین محلی و اعضای شورا داریم.

حمید ملانوری افزود: در این مراجعات، ضمن بررسی مشکلات، تخصیص اعتبارات به برخی پروژه ها نیز داده می شود تا اگر خدمتی از سوی دولت انجام می شود، در راستای اولویت مناطق و انتظارات مردم انجام شود.

وی در ادامه از سفر یکروزه به دهستان رضوان ابراز امیدواری کرد و گفت: از صبح امروز و با حضور در مناطق این دهستان، مشکلات را از نزدیک بررسی و به کمک اعضای شورا و رؤسای ادارت حاضر، راه حل ها را بررسی کردیم.

فرماندار رفسنجان حضور مسئولین ادارات در بازدیدههای مناطق را بسیار با اهمیت تلقی کرد و افزود: تا زمانی که مسئولین از نزدیک با موانع و مشکلات روبرو نشوند، متوجه عمق و اهمیت آن نمی شوند.

وی اظهار داشت: سرکشی به روستاها و مناطق شهرستان موجب بررسی اولویت های کاری ما و تصمیم گیری برای تدوین برنامه های اصلی مدیریت شهرستان می شود ا مسئولین از نزدیک زمینه مشارکت را فراهم کنند.

ملانوری تصریح کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است و تأکید رهبری نیز ایجاد روحیه اعتماد و مشارکت در مردم است؛ چرا که توان مردم در بحث زیر ساخت ها و کارهای عام المنفعه زبانزد است.

وی افزود:حضور ما در مناطق علاوه بر دیدن مشکلات، موجب ایجاد روحیه مشارکت می شود و برای مردم انگیزه ایجاد می کند تا با توان دولت و امکانات و اعتبارات دولتی و توان مدیران و کارشناسان، در برخی مشکلات قدم برداریم و خدمت کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ادامه سفر به سایر بخش ها گفت: تاکنون بخش های کشکوئیه، فردوس مورد بازدید قرار گرفته اند و مشکلات آن ها از نزدیک بررسی و طی جلساتی مطرح گردید، امروز نیز در دهستان رضوان که تابع بخش مرکزی می باشد، حضور یافتیم.

ملانوری ادامه داد: به دلیل وسعت بخش مرکزی و اینکه بازدید در طول یک روز امکان پذیر نیست، دهستان به دهستان سفر می کنیم و پس از آن، در بخش نوق حضور پیدا می کنیم.

فرماندار رفسنجان افزود: این سفرها مجدداً و هر چند وقت یکبار به صورت فصلی تکرار می شوند تا در جریان درصد پیشرفت اقدامات برنامه ریزی شده قرار گیریم و کمک کنیم موانع برطرف شود.

خروج از نسخه موبایل