فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

زمینه اشتغال فارغ التحصیلان در رفسنجان فراهم شده است

  • شناسه خبر: 39852
زمینه اشتغال فارغ التحصیلان در رفسنجان فراهم شده است

فرماندار رفسنجان: برای فارغ التحصیلان دانشگاهی زمینه ای برای اشتغال ایجاد کرده ایم. به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از ایجاد ستاد مثلث توسعه کشور در در محل فرمانداری خبر داد و گفت: این طرح که ابتکار استانداری است، هم اکنون راه اندازی شده و در بحث […]

خانه » آخرین اخبار » زمینه اشتغال فارغ التحصیلان در رفسنجان فراهم شده است

فرماندار رفسنجان: برای فارغ التحصیلان دانشگاهی زمینه ای برای اشتغال ایجاد کرده ایم.

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از ایجاد ستاد مثلث توسعه کشور در در محل فرمانداری خبر داد و گفت: این طرح که ابتکار استانداری است، هم اکنون راه اندازی شده و در بحث مطالعات و زمینه های سرمایه گذاری، مقدماتی فراهم شده است تا پاسخگوی همه اقشار جامعه باشیم.

حمید ملانوری افزود: با اجرای این طرح و به دلیل بالا بودن زمینه کار و فعالیت در جامعه ما، فارغ التحصیلانی که به درجه کارشناسی می رسند و واقعاً اهل مطالعات و تحقیق و پژوهش باشند، تنها علاقمند به استخدام در بخش های دولتی نیستند و اشتغال آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: به منظور حضور فارغ التحصیلان در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، تحقیقاتی، پژوهشی و اجتماعی و هم چنین خدمات شهری و روستایی و برای بهره وری هر چه بیشتر این افراد، جایگاه هایی برای مشاوره جوانان ایجاد کرده ایم تا متقاضیان ضمن ورود به بخش های غیر دولتی، سرمایه گذاری نموده و در کنار ایجاد شغل برای خود، به عنوان کارآفرین، موجب ایجاد شغل برای دیگران باشند و در توسعه جامعه تأثیرگذار باشند.

ملانوری اظهار داشت: هم اکنون دولت حمایت های جدی از سرمایه گذاران و کارافرینان می کند و این امر بسیار ارزش آفرین خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان رفسنجان نیز مجموعه فرمانداری، ائمه جمعه و جماعات، نماینده مجلس، دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و شوراها مستعد شده اند تا در قالب عزم ملی به سرمایه گذاران و جوانان کمک کنند و علاوه بر ایجاد شغل و کارآفرینی، سرمایه گذاری انجام شود.

برچسب ها:
اشتغال رفسنجان فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زهرا

    من لیسانس روانشناسی دارم ولی نمی دونم برا کار کجا مراجعه کنم راهنمایی کنین لطفا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان