محمد علی علومی در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

رفسنجان جایگاه ویژه ای در داستان نویسی ایران دارد

  • شناسه خبر: 39805
رفسنجان جایگاه ویژه ای در داستان نویسی ایران دارد

محمد علی علومی گفت: رفسنجان جایگاه ویژه ای در داستان نویسی ایران دارد به گزارش “خانه خشتی”، محمد علی علومی از نویسندگان برجسته کشور، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: استان کرمان و به طور خاص رفسنجان می تواند در آینده به طور وسیع تر و قوی تر به جایگاه اصلی اش […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان جایگاه ویژه ای در داستان نویسی ایران دارد

محمد علی علومی گفت: رفسنجان جایگاه ویژه ای در داستان نویسی ایران دارد

به گزارش “خانه خشتی”، محمد علی علومی از نویسندگان برجسته کشور، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: استان کرمان و به طور خاص رفسنجان می تواند در آینده به طور وسیع تر و قوی تر به جایگاه اصلی اش برسد.

وی حضور نویسندگان و شاعران قدرتمندی چون محمد شریفی، اکبر خدادادی، روح ا… ابوالهادی، آقایان امیری، علومی و رحمانی را از امتیازات این شهر عنوان کرد و گفت: محمد شریفی به جرأت شاعری قوی تر از سهراب سپهری است، زیرا برخلاف اشعار سهراب، اشعارش دارای ساختار، زبان قوی، و بینش وسیع تری است.

علومی از چاپ کتاب مجموعه داستان های نویسندگان رفسنجانی تا پایان سال خبر داد و گفت: با موافقت اعضای انجمن داستان نویسی رفسنجان، این کتاب در سطح کشور چاپ می شود.

وی توجه به فرهنگ عمومی مردم را در داستان نویسی بسیار مهم دانست و افزود: یکی از امتیازات داستان نویسان، جدی گرفتن فرهنگ مردم است.

محمد علی علومی از حضور داستان نویسان نوجوان در انجمن ابراز امیدواری کرد و گفت: حضور پسران و دختران با سن کم فوق العاده است و نشان دهنده جایگاه ارزشمند رفسنجان در داستان نویسی می باشد.

برچسب ها:
ایران داستان نویسی رفسنجان فرهنگ مردم محمد علی علومی نویسنده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان