با خرید تجهیزات سینمایی:

گفت و گو/ انجمن سینمای جوانان رفسنجان حرفه ای شد

  • شناسه خبر: 39770
گفت و گو/ انجمن سینمای جوانان رفسنجان حرفه ای شد

با حضور مدیر کل امور استان های وزارت ارشاد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، از تجهیزات سینمایی دفتر انجمن سینمای جوانان رفسنجان رونمایی شد. به گزارش “خانه خشتی”، سرپرست انجمن سینمای جوانان رفسنجان در حاشیه رونمایی از تجهیزات دفتر انجمن رفسنجان و در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » گفت و گو/ انجمن سینمای جوانان رفسنجان حرفه ای شد

با حضور مدیر کل امور استان های وزارت ارشاد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، از تجهیزات سینمایی دفتر انجمن سینمای جوانان رفسنجان رونمایی شد.

به گزارش “خانه خشتی”، سرپرست انجمن سینمای جوانان رفسنجان در حاشیه رونمایی از تجهیزات دفتر انجمن رفسنجان و در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: وسایل خریداری شده شامل تجهیزات دوربین فیلمبرداری فول اچ دی، وسایل حرکتی از قبیل تراولینگ و کرین، و تجهیزات صدا و نور می باشد که با حمایت اداره کل ارشاد استان کرمان، انجمن سینمای جوانان ایران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تهیه شده است.

عباس بلوچی افزود: تاکنون سیستم های موجود در دفتر رفسنجان نیمه حرفه ای بودند، که با خرید تجهیزات جدید و حرفه ای، هنرجویان دیگر نیازی به اجاره تجهیزات از مرکز استان و تهران نخواهند داشت.

وی ادامه داد: این کمبود امکانات به دغدغه فیلمسازان انجمن تبدیل شده بود، که با خرید آن ها، امیدواریم گامی مهم در ساخت فیلم های موضوعی در شهرستان برداریم.

تجهیزات سینمایی انجمن سینمای جوانان رفسنجان

برچسب ها:
اداره ارشاد ارشاد انجمن سینمای جوانان رفسنجان تجهیزات سینماییر دوربین رفسنجان عباس بلوچی فرشید فلاح فرهنگ فسنجان مدیر کل اموراستانهای وزارت ارشاد نجفی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان