در دور سوم سفرهای درون شهری:

گزارش/ فرماندار رفسنجان فردا به دهستان رضوان می رود

  • شناسه خبر: 39760
گزارش/ فرماندار رفسنجان فردا به دهستان رضوان می رود

به گزارش “خانه خشتی”، در ادامه سفرهای فرماندار رفسنجان به بخش ها و دهستان های رفسنجان، وی فردا صبح به دهستان رضوان می رود. حمید ملانوری فرماندار رفسنجان که پیش از این از بخش های کشکوئیه و فردوس بازدید کرد، فردا صبح به رضوان می رود تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این […]

خانه » آخرین اخبار » گزارش/ فرماندار رفسنجان فردا به دهستان رضوان می رود

به گزارش “خانه خشتی”، در ادامه سفرهای فرماندار رفسنجان به بخش ها و دهستان های رفسنجان، وی فردا صبح به دهستان رضوان می رود.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان که پیش از این از بخش های کشکوئیه و فردوس بازدید کرد، فردا صبح به رضوان می رود تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گیرد.

سفر فرماندار رفسنجان به بخش کشکوئیه

در دور اول سفر فرماندار به بخش کشکوئیه، وی از روستاهای احمدآباد، دئفه رضوی، عباس آباد امین، حسن آباد زندی، تقی آباد ، حسین آباد ، دهستان شریف آباد و شهر کشکوئیه بازدید و در جلسه سرمایه‌گذاران، شورای‌های اسلامی و شورای اداری این بخش شرکت کرد.

مشکل آب شرب این بخش به عنوان مهم ترین چالش شهر کشکوئیه، با حضور فرماندار و هیئت همراه ایشان بررسی شد.

هم چنین در خصوص، آسفالت این منطقه،آب شرب و انشعابات غیر مجاز، وجود کوره های ذغال سوز و حضور افاغنه در این بخش، کمبود تسهیلات ازدواج جوانان، نبود زیرگذر و عدم حضور پلیس راه در دوراهی شهر و لزوم ایجاد اورژانس ۱۱۵، و تکمیل سالن ورزشی شهید ابراهیمی تصمیماتی گرفته شد.

ایجاد کارخانه تولید مونتاژ ایران خودرو، تأسیس دفتر فروش بلیط قطار و ایجاد مرکز پلیس+۱۰از دیگر نیازهای این شهر عنوان شد که با توجه به مسافت قابل توجه شهر کشکوئیه تا رفسنجان ایجاد یک شعبه دادگستری در شهر کشکوئیه، انجام امور قضایی را برای مردم آسان می نماید.

سفر فرماندار رفسنجان به بخش فردوس

در دور دوم سفر فرماندار رفسنجان به بخش فردوس، حمید ملانوری از روستاهای محمودیه، جهان آباد، شجاع آباد، مهدی آباد، علی آباد علیا، قائمیه، دولت آباد، ناصح آباد، فتح آباد، محمدآباد هراتی، علی آباد هراتی، همت آباد، جوادیه مرتضوی، جنت مرتضوی، رکن آباد و شهر صفائیه بازدید کرد.

مردم خواستار گسترش اشتغال و تولید در روستاها بودند، هم چنین در مورد مشکل آب آشامیدنی روستاهای شهر صفائیه و تأمین آب برای این مناطق از طریق انتقال آب به کل منطقه نوق تصمیمات مهمی گرفته شد.

مشکلات بین راهی جاده نوق – رفسنجان و تلفات جاده ای بسیار ناشی از آن و عدم گازرسانی در دو روستای بخش فردوس از دیگر نیازهای این منطقه مطرح شد.

لزوم ارائه آموزش های ترویجی به کشاورزان و احداث خانه کشاورز، تکمیل پروژه راه ارتباطی (راه آهن)، تکمیل ساخت و ساز کتابخانه عمومی، ادامه ساخت سالن ورزشی، روشنایی بلوار اصلی شهر، تأمین پزشک برای مرکز بهداشتی درمانی، تجهیز مدارس از نظر تأمین معلم و وسیله ایاب و ذهاب، ایجاد شبکه برق رسانی، تأمین آب ناحیه صنعتی و اجرای طرح هادی از دیگر نیازهای بخش فردوس بود که در جلسه شورای اداری مطرح گردید.

لازم به ذکر است جذب اعتبارات لازم جهت ساخت و بازسازی مدارس، زیباسازی روستاها با پرداخت هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، توسعه اداری، احداث و راه اندازی ایستگاه هواشناسی با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان جهت تجهیز دستگاه، نصب علائم و خطکشی جاده رفسنجان – نوق، صرف هزینه برای ساخت سالن ورزشی با هزینه ای بیش از ۳۵۰ میلیون تومان، راه اندازی اورژانس ۱۱۵، از اقدامات مؤثر بخش فردوس بوده است.

برچسب ها:
آب آب شرب آسفالت اقدامات دهستان رضوان رفسنجان روستا سالن ورزشی فردوس فرماندار کشکوئیه مشکلات نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان