مدیرعامل موسسه خیریه خیرین گمنام حضرت فاطمه( س) رفسنجان :

اشتغال زایی موسسه “خیرین گمنام” رفسنجان برای ۱۲۰ نفر/ثابت کرده ایم که ما می توانیم

  • شناسه خبر: 39747
اشتغال زایی موسسه “خیرین گمنام” رفسنجان برای ۱۲۰ نفر/ثابت کرده ایم که ما می توانیم

مدیرعامل موسسه خیریه خیرین گمنام رفسنجان به اختصاص ۱۵۰ واحد مسکونی در روستاها به ایتام با هزینه ی نزدیک به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون طی دو سال ۱۵۰ از دیگر کارهای برجسته این موسسه خیریه برشمرد و گفت: موسسه هم اکنون با ایجاد دو شعبه در بخش های صفائیه و کشکوئیه برای ۱۲۰ نفر […]

خانه » آخرین اخبار » اشتغال زایی موسسه “خیرین گمنام” رفسنجان برای ۱۲۰ نفر/ثابت کرده ایم که ما می توانیم

مدیرعامل موسسه خیریه خیرین گمنام رفسنجان به اختصاص ۱۵۰ واحد مسکونی در روستاها به ایتام با هزینه ی نزدیک به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون طی دو سال ۱۵۰ از دیگر کارهای برجسته این موسسه خیریه برشمرد و گفت: موسسه هم اکنون با ایجاد دو شعبه در بخش های صفائیه و کشکوئیه برای ۱۲۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغاز زایی داشته است.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، صبح امروز امام جمعه و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از کارگاه های خیاطی موسسه خیریه خیرین گمنام حضرت فاطمه( س) رفسنجان بازدید کردند.

علی دره کردی مدیرعامل این موسسه در حاشیه این بازدید، تعداد مراجعات این موسسه در مدت ۱۰ سال فعالیت را ۶ هزار مراجعه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ پرونده ثابت تشکیل شده است و در ماه بطور میانگین ۶۰ مراجعه داریم که باید پاسخ دهیم.IMG_3086

وی ضمن تشکر از خیرینی که مکان مناسبی را برای فعالیت این موسسه در اختیار قرار داده اند، تصریح کرد: ۹۰۰ خانوار تحت پوشش موسسه قرار دارند و ما با ایجاد کارگاه های خیاطی و اشتغالزایی به دنبال ایجاد نشاط و پویایی در این خانواده های هستیم.

دره کردی تهیه جهیزیه، برپایی مراسم عقد و عروسی، پرداخت مخارج دانشگاه ، هزینه های دارو و درمان، تهیه پوشاک و کفش توزیع افطاری وغذای گرم ، تهیه وام ضروری و انجام عقیقه و قربانی را از کارهای روزمره موسسه عنوان کرد و گفت: موسسه ی خیرین گمنام توانست از طریق جمع آوری غذاهای مازاد رستوران ها و تالارهای پذیرایی جلوی بسیاری از حیف و میل هایی که انجام می شد را بگیرد.

وی با اشاره به انجام بیش از ۹۰ درصد نیاز شرکت مس سرچشمه ، میدوک و گل گهر سیرجان و ۵۰ شرکت دیگر در این موسسه با کیفیت مطلوب خاطر نشان کرد: آلایندگی و دود شرکت مس از آن شهر ما بود در حالیکه لباس کار آن از تهران ، همدان و مشهد وارد شود که ما توانستیم این کار را سامان دهیم.

علی دوره کردی یادآور شد: کیفیت خدمات به نحوی مطلوب بود که لباس های کار مدیران اداری و مالی سایپای تهران در اینجا دوخته شد و به تهران فرستاده شد و هم اکنون نیز سفارشاتی را را داریم .

وی افزود: الان به اندازه توانمان سفارش و کار داریم و ظرفیتی را ایجاد کردیم که اگر خدشه ای در کار وارد شد بتوانیم فعالیت خود را ادامه دهیم.

مدیرعامل موسسه خیریه خیرین گمنام رفسنجان به اختصاص ۱۵۰ واحد مسکونی در روستاها به ایتام با هزینه ی نزدیک به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون طی دو سال ۱۵۰ از دیگر کارهای برجسته این موسسه خیریه برشمرد و گفت: موسسه هم اکنون با ایجاد دو شعبه در بخش های صفائیه و کشکوئیه برای ۱۲۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغاز زایی داشته است.IMG_3087

وی افزود: در شروع کار باورمان این بود که اگر بخواهیم بزرگ شویم باید شبانه روزی کار کنیم و افتخار بزرگی است که توانستیم در گمنامی کارهایی بزرگی را انجام دهیم.

دره کردی بانوان شاغل در کارگاه های خیاطی را بازوی توانای موسسه خواند و گفت: همت و پشتکار این بزرگواران همواره یاری رسان ما بوده استو اینها ثابت کرده اند که ما می توانیم.

وی تصریح کرد: با این وسعت کارگاهی و تعداد نیروی این موسسه که در استان وجود ندارد ما می توانیم به قطب تولید پوشاک جنوب شرق کشور تبدیل شویم.

مدیرعامل موسسه خیرین گمنام رفسنجان در ادامه ساخت سردخانه ی اختصاصی وهمچنین تعویض سنگ فرش محوطه ی بیرونی برای استفاده بانوان شاغل را از نیازهای این موسسه برشمرد.

IMG_3112 IMG_3116 IMG_3129 IMG_3120 IMG_3115 IMG_3114 IMG_3105

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان