راوی خاطرات شهداء:

امروز نیاز است که جوانان ما همچون شهدا احساس تکلیف کنند

  • شناسه خبر: 39677
امروز نیاز است که جوانان ما همچون شهدا احساس تکلیف کنند

راوی مناطق عملیاتی جنوب گفت: باید به جوان یاد دهیم که تو هم می توانی در درس و کسب علم و معرفت همانند شهدا احساس تکلیف کنی، هرچه نسل جوان به سمت کار خیر رهنمون شود معضلات جامعه کمتر گریبان گیر آنان خواهد شد. علی عبدالعلی زاده در حاشیه برگزاری یادواره شهدای روستای اسلام آباد […]

خانه » امروز نیاز است که جوانان ما همچون شهدا احساس تکلیف کنند

راوی مناطق عملیاتی جنوب گفت: باید به جوان یاد دهیم که تو هم می توانی در درس و کسب علم و معرفت همانند شهدا احساس تکلیف کنی، هرچه نسل جوان به سمت کار خیر رهنمون شود معضلات جامعه کمتر گریبان گیر آنان خواهد شد.

علی عبدالعلی زاده در حاشیه برگزاری یادواره شهدای روستای اسلام آباد رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، سفر رهبر فرزانه انقلاب به جبهه های جنوب در نوروز امسال را نشان دهنده ی احساس ایشان به رویش جامعه به این سمت و سو دانست و گفت: این سفر رهبری موجب شد تا امسال نزدیک به ۳۰ درصد خودروهای شخصی به سمت مناطق عملیاتی روانه شوند که نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.روای- حاج علی عبدالعلی زاده-یادواره شهدای اسلام اباد رفسنجان

وی افزود: اینها باید الگو قرار گیرد تا در سال های آینده مردم استقبال بیشتری داشته باشند.

این پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناساندن شهدا و راهشان به جوانان را ضروری دانست و اظهار داشت: اگر از نوجوانی از وقایع کربلا بپرسید صحبت های زیادی در این باره دارد اما اگر از شهدایی که به راه امام حسین(ع) رفتند پرسیده شود شاید بزرگان ما هم نتوانند آنچنان که باید از آنان سخنی گویند.

وی برپایی یادوراه شهدا را یکی از کارهای مهم در سال “فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی” برشمرد و بیان داشت: راهیان نور و یادواره ها باعث می شوند تا به جوانان بگوئیم آنچه که موجب شد تا این شهدا جان خود را با عشق خدا و اسلام فدا کنند، احساس تکلیف آنان در برابر حمله دشمن بود.

عبدالعلی زاده افزود: باید به جوان یاد دهیم که تو هم می توانی در درس و کسب علم و معرفت همانند شهدا احساس تکلیف کنی، هرچه نسل جوان به سمت کار خیر رهنمون شود معضلات جامعه کمتر گریبان گیر آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: عده ای به دنبال این هستند که جوانان را از نظام، ولایت و انقلاب دور کنند و به همین جهت نیاز است که راه فرهنگ صحیح به آن نشان داده شود.

علی عبدالعلی زاه از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در ۶ عملیات دفاع مقدس حضور داشته است و مدت ۱۵ سال است که با حضور در مناطق عملیاتی به مطالعه پیرامون شهدا و خاطراتشان می پردازد.

وی روایتگر خاطرات تلخ و شیرین شهدای هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره های این عزیزان می باشد.

برچسب ها:
امورز نیاز است که جوانان همچون شهدا احساس تکلیف کنند خانه خشتی راوی رفسنجان علی عبدالعلی زاده یادواره شهدای اسلام اباد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان